Kritikk av skjult islamsk propaganda på NRK

Skjermdump fra P3 Gull 2023 på NRK.
Av Amund Garfors.  

Att. Kringkstingssjef Vibeke Furst Haugen! 
Et åpent brev til alle aviser i Nordland.

Undertegnede har lenge tenkt å skrive til deg grunnet visse ting som irriterer meg grenseløst på NRK. Og som jeg hadde håpet ville bli bedre når den forrige NRK-sjef Thor Gjermund Eriksen, denne ufordragelige kommunisten pakket sammen og forsvant. Men merker dessverre ingen forbedring, nærmer tvert imot.

Og i går kveld under denne sangkontesten "P3 Gull 2023" som ble avholdt i beste sendetid, da sprakk det for meg. Jeg synes bare det er både forstemmende og nifst slik NRK driver å promoterer disse muslimene på TV. Og der de kaller disse for nordmenn og at de framfører norsk musikk. Ja, da denne arabiske rapperen Arif Salum ble hyllet som kveldens beste artist og fikk HEDERSPRISEN! Jeg synes det er både skammelig, ydmykende og svært vondt å se på disse sendingene, der flere og flere negrer, arabere og mennesker som ikke hører hjemme i vårt land, blir hyllet og lovprist på NRK.

I går følte jeg bare redsel, avmakt og uhygge når jeg så denne Arif som sto der og rautet på noe som dere kaller for musikk.  Og som er kun er støy og vondt å høre på. Og i tillegg er han 100% sikkert også en muslim og som er kommet til toppen innafor musikkbransjen, takket være en masse norske medhjelpere som ikke klarer å forstå at disse menneskene er ikke kommet til Norge for annet enn å ødelegge landet vårt.

Jeg vil gjerne stille deg Vibeke et veldig enkelt spørsmål, og det lyder slik: Dersom Islam er så flott som dere i NRK mener det er, hvorfor flykter alle muslimene til kristne nasjoner i Europa?  Kanskje kan jeg hjelpe deg litt med svaret, for sjøl tror jeg at de kun ønsker pengene våre, og ikke så helt lite heller. I tillegg  ønsker de å erobre oss, (Ja erobre hele Europa) noe de har forsøkt på flere ganger men har heldigvis blitt stoppet av konger og militære styrker, siste gang da de forsøkte å ta Wien for noen få hundre år siden. For som du vet, så ser de på oss som "vantro" som skal utryddes sammen med hele den vestlige verdensdel som skal konverteres til islam.

Jo, jeg kunne ha skrevet lange avhandlinger om hva vi har i vente dersom islam overtar Europa, noe de faktisk vil klare med stemmeseddelen i hånd.

Under programmet i går kunne vi lese at det sto skrevet med store bokstaver på ei tavle følgende ord: TILLIT. Altså vi skal vise disse folka tillit!? Synes du de fortjener det? Hvem er det som omtrent daglig stikker ned folk med kniv i hovedstaden? Hvem er det som voldtar norske jenter fra sør til nord? Hvem er det som gjør oss redde og utrygge? Tenk over det Vibeke, for dette landet er nemlig ikke til å kjenne igjen!

Egentlig er vi under angrep, for vi er slik muslimene ser det, nemlig Dar al Harb, KRIGENS HUS. For når muslimene er kommet til et vestlig land, eller annet ikke muslimsk land, befinner de seg i følge sin religion og krigsmanual Koranen, i "Krigens Hus" Og det sier vel alt om muslimer og islam? Den som ikke forstår det, må enten være politiker på venstresiden, biskop, journalist, såkalt intellektuell, eller mentalt tilbakestående. Ja dere har en rekke av den sorten ansatt i NRK, og som vi skattebetalere må betale 7 milliarder for, slik at dere kan drive med denne konstante promoteringen og hyllest av islam. Ja det hele er bare forferdelig. Og i går, da denne ufyselige araberen Arif fikk en slik utmerkelse, og der NRK klarer å kalle denne støyen for NORSK MUSIKKHISTORIE, da kunne dere ikke å ydmyke oss nordmenn mer. Mener dere virkelig at denne grusomme musikken er norsk? Ren støy og styggedom var det!

Dette er ondskap mot oss nordmenn! Og problemet heter islam. Hvorfor skulle vi som lever i et land hvor korset vaier i rødt, hvitt og blått over oss, absolutt tillate at antikrist nå skal få slå rot og bygge sine avgudshus på norsk jord? "Religionsfrihet" som det så vakkert heter, er ikke noe annet enn enda en av ondskapens metoder for å lede folket bort fra sannheten. Profeter i Bibelen sa nettopp at i disse tider skal ondskapen bli stor! Og å fjerne grenser som er så "inn" i disse tider, gjør at styggedom får flyte fritt. Islam har ingenting i vårt land, hverken å kreve eller å gjøre og burde være forbydd fra første dag!

Min TV er tilfeldigvis innstilt på Østlandssendingen, og slik får jeg med meg den sendingen hver dag. Men jeg beklager å si det Vibeke, at dere har ansatt en fæl muslim som nyhetsoppleser der, og den mannen heter Rahand Bazaz! Og han er bare helt forferdelig, usympatisk, kvalm og motbydelig! Jeg må bare slå av hver gang eller bytte kanal til Nordland eller Troms når han viser sitt foraktelige ansikt på skjermen. Ja hans arroganse og hans foraktelige måte på vise avsky mot oss nordmenn, og som tvinges til å se på, det er bare så påtakelig at jeg gremmes. Klarer dere ikke å finne en muslim som er litt mer sympatisk? I tillegg har dere ansatt denne Fouad Acharki, som ikke virker som den skarpeste kniven i skuffa. Den eneste muslimen der har å vise fram og som virker noen lunde normal og som sikkert trolig vil komme som fast ansatt på Dagsrevyen etter Nina Owing, det blir vel Chestan Rastogi? For nordmenn skal nok etter hvert bort fra skjermen frykter jeg?

Ja dette ble et langt brev, og jeg håper du tar deg tid til å lese det. Jeg frykter også framtida, for nå har muslimene kommet seg inn i bransjen folk flest ikke forstår hva de har der å gjøre. Det farligste som skjuler seg bak parlamentarisme - som igjen skjuler seg bak det de kaller "demokratiske valg". For så snart valgseddelen er droppet, så snur de seg vekk fra folket og velgerne. Da er det nettverket og bransjen bak som er fokus, nemlig ødeleggelsen av fedrelandet. Og der ligger karriere, penger og makt og venter - langt utafor velgernes "demokratiske makt" - der NRK er blitt deres beste redskap til å hjernevaske et folk som er på vei mot egen undergang!

Ankenes, 25.november 2023

Amund Garfors

Styremedlem i Norgesdemokratene i Nordland.

Kommentarer