Mainstream Media Blackout - Hjelp de hvite i Sør-Afrika

Av Arit Sen

Jeg vil henlede oppmerksomheten på Sør-Afrika, hvor det nå foregår folkemord på de hvite. For eksempel, så bryter svarte seg inn hos hvite, og binder fast barn og mor. Når så faren kommer hjem, blir også han bundet fast, og barn og mor blir voldtatt, ofte med knuste flasker, foran øynene på faren.

Hvite blir torturert, ofte over flere dager, og drept på de mest bestialske måter, og jeg kunne legge ut lenker til bilder, men det blir for rått. Jeg vil ikke en gang beskrive hvordan de hvite blir drept, fordi det er for rått. I mange tilfeller er heller ikke noe stjålet, så dette dreier seg om ren sadisme fra de svartes side. Det er jo også medie-blackout fra mainstream media når det gjelder disse tingene, så folk som bare leser mainstream media, vet ingenting om dette.

Jeg vet ikke hvordan man skal kunne klare å hjelpe de hvite i Sør-Afrika, bortsett fra å prøve å få litt oppmerksomhet om dette, men det er vanskelig, så lenge som mainstream media boikotter disse opplysningene. Men dette burde være av interesse for nordmenn, om ikke for annet enn fordi det er vår tur neste gang. Om ikke så lenge, jeg vil gjette maksimum 15-20 år, vil hvite i Norge være i samme situasjon som hvite i Sør-Afrika i dag.


Arit Sen