Hente "hjem" IS-barna

Av Norvald Aasen.

Til Silje Hjemdal, Frp, stortinget.

Jeg ser på dagens nettavis (17.04.2019) at du åpner for å hente "hjem" IS-barn til Norge. 

Men først vil du spørre IS-krigerne om de vil sende sine avkom til Norge som nye avleggere til kampen for kalifatet inne i det Europa som de kjemper for å overta. En gyllen mulighet for dem til å føre kampen videre innenfra.

Tviler du på at de vil sende sine avleggere til omsorg i landet med de store kjøttgryter og de tomme hoder?

Jeg forstår godt at Frp ryker nedover på meningsmålingene. Partiet er jo blitt som alle de andre. Hvorfor da støtte Frp som vi engang hadde troen på ville ha ansvar og omtanke for eget land og eget folk?

Mitt råd og min beskjed er at både krigere, koner og avkom må være i det landet som de dro til for å kjempe for Allah sin sak. Der kan de oppføre seg som folk og bygge opp igjen det landet de har ødelagt.

Jeg blir så fortørna av denne mikropolitikaren Rotevatn og sabotasjen mot Resett. Vi har nedfelt i Grunnloven dette, § 100: "Frimodige Ytringer om Statsstyrelsen og hvildensomhelst Gjenstand, ere Enhver tillate". Dette er paragrafen om vår ytringsfrihet og det er altså politikere som tar den i fra oss  -  dei som skulle verne om denne retten. Men Norge har blitt til en totalitær stat der dei som ikkje følger maktelitens befalinger skal straffes! Måtte Fanden ta dei!

Norvald Aasen,
6983 Kvammen