Jo flere vaksiner, dess høyere er risikoen

Av P54.  

Dataene er klare: Jo flere vaksiner du gir barnet ditt, jo mer sannsynlig er det at det vil utvikle kroniske sykdommer inkludert autisme.

Artikkelen er lang så jeg har bare oversatt noe. Les hele artikkelen HER:

Jeg (Steve Kirsch) undersøkte foreldrene til 10 000 barn om en rekke vanlige kroniske helsetilstander.

For hver enkelt tilstand i undersøkelsen min økte vaksinasjon sjansene for at barnet ville utvikle tilstanden; jo flere vaksiner, jo høyere er risikoen.

Undersøkelsen min bekrefter resultatene fra annen forskning som er gjort som viser lignende risikoøkninger for kroniske nevrologiske sykdommer (ND).

Dette er ødeleggende for barna våre. Vaksiner forgifter dem bokstavelig talt. Dette er grunnen til at helsemyndighetene aldri vil gjennomføre en slik undersøkelse som de jeg peker på nedenfor.

Faktisk, i 2009 prøvde 10 medlemmer av kongressen, inkludert Rand Paul, å vedta et lovforslag som tvang NIH til å gjøre en undersøkelse, men lovforslaget kom aldri ut av den første komiteen fordi de ikke vil at du noen gang skal finne ut at de har forgiftet barna våre i flere tiår.

Hvem som helst kan gjenskape studien jeg gjorde. Det tok meg bare 24 timer å gjøre. Jeg inviterer enhver vanlig "faktasjekker" i verden til å validere resultatene; Jeg har kontaktinformasjonen til alle foreldrene.

Hvis CDC ønsker å løse spørsmålet raskt, er alt de trenger å gjøre å gi professor Brian Hooker tilgang til VSD- og Medicaid-databasene. Hvorfor ikke gjøre det? Vil de ikke at folk skal få vite sannheten?

Til slutt, det viktigste er at ingen av vaksinene har vært nødvendig i Amerika de siste 25 årene. Pediatriske klinikker som unngår vaksiner har jevnt over bedre kliniske resultater enn jevnaldrende som vaksinerer i samme populasjon av barn.

Bevisene er klare. 

Hovedårsaken til at vi har en epidemi innen autisme og andre kroniske sykdommer og nevrologiske tilstander er på grunn av vaksinasjonsprogrammet i Amerika.

Les det igjen. Vaksinene forårsaker epidemien i nevrologiske lidelser i Amerika.

Hvis vi helt eliminerer bruken av alle vaksiner, vil barna våre bli dramatisk sunnere. Jeg kunne ikke finne et eneste moteksempel på dette noe sted i Amerika. Alle klinikkene som har prøvd denne tilnærmingen har overlegne resultater. Hver Enkelt En.

Alle pediatriske klinikker jeg er klar over som unngår vaksinasjon har overlegne helseresultater. Ingen unntak.

Det er grunnen til at ingen helsemyndigheter noe sted i verden vil diskutere med oss (Hooker, Mawson, Lyons-Weiler, Wakefield, ...) om dette. Det kommer bare aldri til å skje.

Det er også grunnen til at vår tilgang til VSD og Medicaid nektes. Det er forbudt å bruke disse databasene til forskning som kan vise at vaksinene er et problem. De vil aldri tillate noen av våre forskere å se dataene. Hvis vaksinene er trygge, ville de snublet over seg selv for å slippe oss inn slik at vi kan bevise for oss selv at vi tok feil.

Ikke ta mitt ord for det når det gjelder vaksinasjoner. 

Mitt råd er enkelt: ALDRI stol på legen din om dette emnet. Gjør alltid din egen forskning før du samtykker til noen injeksjon til deg selv eller barna dine. Du kan aldri angre en vaksine. Det er ingen måte å "avvaksinere" deg selv.

Før du vurderer å ta en vaksine, KREV alltid å se til de store folkehelsedataene på registernivå som kan analyseres for å vise sikkerhet og effekt. Er det ikke morsomt hvordan de alle nekter å produsere disse dataene? INGEN vil offentlig publisere de offentlige sunne dataene på rekordnivå. INGEN. Det kan enkelt gjøres uten personvern problemer. Det er bare en unnskyldning.

Har du noen gang sett noen store studier basert på offentlige data på rekordnivå som beviser at det er trygt? Jeg har ikke. Det er en grunn til det: det er ingen slike studier. Null. Jeg trosser noen for å bevise at jeg tar feil på det. De vil ikke avsløre dataene. Hvis vaksinene er virkelig trygge, hvorfor skjuler de dataene?

Dette er grunnen til at undersøkelser som den jeg gjorde er så viktige fordi de ikke gir oss tilgang til DERES registreringer, så vi må gjøre vår egen datainnsamling.

Disse undersøkelsene vurderer hva som egentlig skjer. På bare 24 timer var jeg i stand til å samle tilstrekkelig bevis til å overbevise meg selv om at vaksiner er en uforløst katastrofe.

Jeg har ALDRI hørt om noen som har gjort noe lignende det jeg gjorde og fått et annet resultat. Har du? De har aldri vist oss sine studier. Hvorfor det?

Og det, mine venner, er grunnen til at når legen din spør om du vil ha en vaksine injeksjon til deg selv eller barnet ditt, bør du alltid bare si NEI.

Ingen ønsker å offentliggjøre de offentlige helse journalene. Og nå vet du hvorfor.

Vitamin K-sprøyten skal alltid avvises


Det er like ødeleggende som å gi barnet ditt en vaksine ved fødselen som det har blitt klart påpekt i kontrollgruppestudien

Kort sagt, å lytte til legen din var en stor feil som barnet ditt sannsynligvis aldri vil komme seg fra.

Og vi vet fra andre studier (pediatriske klinikker med tusenvis av uvaksinerte barn), at når du eliminerer vaksinasjon og bruk av Tylenol, faller autisme ratene til nesten null. Så dette resultatet er ikke en overraskelse.

Her er tabellen:

Du kan laste ned undersøkelsen, dataene på rekordnivå og analysen.

Disse resultatene burde ikke være en overraskelse i det hele tatt. De ligner på andre studier som sammenligner vaksinerte med HELT uvaksinerte barn (se neste avsnitt).

Konklusjonen

Barn med flere vaksiner er mye mer sannsynlig, ikke mindre sannsynlig, å ha et stort antall kroniske nevrologiske tilstander.

For eksempel fra tabellen ovenfor:

ADHD: 7x

Autoimmune lidelser: 21x

Autisme: 5x

Astma: 9,3x

Epilepsi: 4x

Bihulebetennelse: 33x

Det største signalet var for bihulebetennelse (33 ganger mer sannsynlig enn helt uvaksinert); dette er i utgangspunktet så sjeldent hos de fullstendig uvaksinerte at det fører til at tallet blir høyt.


Kommentarer