GODT NYTT ÅR

Med dette vil jeg ønske dere alle et

GODT NYTT ÅR!


Tusen takk for alle de flotte innleggene dere har skrevet. Det er dette som har gjort Spikers Corner til den hyggelige og interessante møteplassen det har blitt for oss få, men faste "slitere". Takk også for alle de tips som dere har sendt meg. Det setter jeg veldig stor pris på.

Jeg vil også trekke frem co. Piloten vår, Kuffar Von Shirk, som har vært behjelpelig med å legge inn saker når jeg har vært borte. Tusen takk skal du ha, Kuffar!

Nå sier vi farvel til det gamle og ønsker det nye velkommen. For som det står i Bibelen: "Det gamle er forbi, se, alt er blitt nytt." Jeg tror vi alle sitter med en liten spenning om hva det nye året vil bringe, og jeg ser frem til mange nye og spennende diskusjoner sammen med dere.

Vi vil også ønske nye folk hjertelig velkommen i forumet vårt, og vi setter spesielt stor pris på om du deltar aktivt i diskusjonene her.

Til slutt vil jeg hilse dere med et fint vers som jeg synes passer både til å ta farvel med det ganle, og til å ønske det nye året velkomnen: Salme 65,12 "Du kroner året med din godhet, og dine fotspor drypper av overflod."

De beste hilsener til dere alle,
fra "Spikeren"

Kommentarer