Flytt ikke gamle grensesteiner

Av Buster

 Det ser ut til at mediene i økende grad forherliger homofili.  I Bergens Tidende i dag 19/2 spanderer avisen (igjen) en halvside med bilde og intervju med 2 damer som er "forlovet" og som ønsker å gifte seg i Den norske kirke. Bergensavisen har også hatt diverse slike innslag, og det samme har NRK og TV2.  Nå kan jo slike saker sikkert vekke folks nysgjerrighet - for dem som virkelig kan ha interesse av slikt "Se og Hør"-stoff.  Jeg blir selv kvalm hver gang slike "par" vises/intervjues i mediene.  Nå skal jo det endelig avgjøres i vår hvorvidt Den norske kirke skal tillate "vigsel" av homofile. Hvis det går gjennom, hvilket ikke forbauser meg, kommer jeg til å melde meg ut av kirken.

 Så får vi også se om homofile "par" får adoptere barn. Hvis dette også går gjennom, blir det neste trinn i den norske forfalls-trappen.
Jeg er fristet til å være enig med den så mye omtalte russiske loven som forbyr homo-parader og annet "PR" for denne råttenskapen. Selvsagt skal ikke de homofile plages og forfølges, men å drive "reklame" for denne klart motepregete livsformen burde forbys også her.  Jeg ønsker meg tilbake til den tiden homofili var forbudt ved lov i Norge!

Det er for øvrig helt utrolig at disse menneskene står frem offentlig og nærmest skryter over sin unormale legning.  Og når endatil ellers respekterte politikere o.a. også står frem, er det vanskelig å finne ord!

Kommentarer