Rasisme?

Debatten går høyt på Helge Hammelow-Bergs Facebookside etter hans ytringer om kriminelle innvandrere.

På Facebooksiden sin skriver Hammelow-Berg blant annet:

...Ta deg sammen ! Røre innlegg

Hvil i fred !

...Vi vil ikke ha slikt pakk i Norge . De er uønsket . Vi vil ha disse vekk . UT (...) Du skriver så dumt at du er i denne saken en pinfull farse på deg selv !

Og slagmarken i kommentarfeltet beviser bare at norske herlige nordmenn med vette i bhold IKKE finner seg i at apekatter i ymse lag prøver å skremme og styre Norge. VÅRT NORGE !

...Og det skal ikke så store undersøkelser til for å bevise at en altfor stor andel av alvorlig kriminell art blir begått av «våre nye landsmenn ?» Det aksepterer jeg ikke ! Og jeg er ikke alene om å mene det ! Det ser man her .

...jeg tror ikke du er helt « på nett» , jeg . Du avslører deg selv gang etter gang slik at alle her ler av deg. Jeg gidder hvert fall ikke diskutere på det nivået du befinner deg på ..

Flesteparten av de som sitter i norske fengsler, (...), er utlendinger og har egentlig ikke noe her å gjøre.


Saken er omtalt bl.a. i Tønsbergs Blad og Dagbladet

Kommentarer