Klage på NRK

Jeg innklager herved NRK for at dere sendte Fredrik Skavlans skammelige intervju av partilederen Jimmie Åkesson. Jeg er tvangsabonnent og er tvunget til å betale for dette skvulpet jeg ikke vil ha. Jeg forlanger en oppriktig og dyp beklagelse av dette planlagte politisk motiverte angrepet på partilederen Jimmie Åkesson som dere attpåtil visste var psykisk syk og psykisk utmattet av nettopp all slik politisk motivert forfølgelse.

* Skavlans spørsmål var vel planlagt og er derfor uten unnskyldning – det var et regelrett planlagt politisk angrep på en psykisk syk mann.

* NRK hadde god tid til å gjennomgå programmet før dere sendte det – likevel valgte NRK å sende dette skammelige politisk motiverte skvulpet – altså en bevisst handling.

Det var et skammelig politisk vinklet angrep som minnet meg stygt om NRK`s utallige angrep på Frp opp gjennom årene - som når Frp på å slutten av 1980 tallet gjorde det svært bra på meningsmålingene rett før et valg, så bra at AP og deres lakeier i NRK fikk panikk. Da trommet "systemet" sammen propagandaapparatet og sørget for at Einar Førde og redaktør i Aftenposten Egil Sundar satt i beste sendetid på datidens NRK monopol som to vismenn, og sammenlignet Frp. "bevegelsen" med den grumsete brune "bevegelsen" i 1930 årenes Tyskland. Og man sammenlignet den "sterke lederen" i 1930 årenes Tyskland med Frp "bevegelsens" sterke leder. Selvfølgelig uten at Frp`s "sterke" leder kunne forsvare seg. Et grotesk politisk overgrep! Jeg husker at jeg var så sint at jeg holdt på å sparke i stykker TV`en. Og jo visst virket det – meningsmålingene ble raskt halvert. Sannheten er jo det stikk motsatte som denne utmerkede grafen viser.

Frp er høyreorientert og milevis fra det venstreorienterte rødbrune grumset.


Jeg forlanger at NRK og Skavlan legger seg flate og beklager det hele uten forbehold ovenfor både Jimmie Åkesson og tvangs-abonnentene som er tvunget til å betale for dette skvulpet.

Henry Østhassel

Kommentarer