Åpent brev til statsråd Jan Tore Sanner, KRD, Høyre

Kopi til Justisminister Anders Anundsen, Frp.

Jeg leser i dagens Firda, den 24.10.2015, at du ønsker hurtigere behandling av mottak av migranter i kommunene for å unngå KRISE. Og for å bløtgjøre befolkningen kaller du/ dere disse menneskene for "flyktninger".

Men Krisen har du og dine medansvarlige forlengst skapt! Det er bare så synd at du har fått en ellers fornuftig mann som Anders Anundsen med på kjøret for å åpne for Voldtekten på Norge!

Jeg skal minne deg på hva som skjedde etter at araberlandene stengte oljekranene til Vesten i 1973: Du vet selv dette inderlig godt, men jeg lover deg at vi er mange andre som kjenner til dette, og vi vil informere andre gjennom vår rett til ytringsfrihet.


Araberlandene krevde bl.a. dette:

  • Europa skulle åpne for innvandring fra den muslimske verden.
  • Legge tilrette for utbredelse av islam i Europa.
  • Europa skulle få igang aktiviteter for å fremme holdninger som gir et positivt bilde av arabisk kultur, f.eks. fokus i skolene på Europas skyld til islam og folkus på det positive ved islam.

Dette har norske som europeiske myndigheter innbakt i sine politiske programmer over lang tid. Og det er trolig dette vi nå ser gjennom masseinnvasjonen av Europa og vesle Norge. Men dere har ikke vært ærlige nok overfor det norske folk og velgerne til å fortelle oss sannheten!

Det hele ser jeg på som historiens verste landssvik, herr Sanner.

Jeg sender over til deg en filmsnutt som forteller om planene til Det muslimske brorskap om hvordan Europa skal erobres. Videoen varer bare 15 min. så jeg er sikker på at du har tid til å nyte den.

Dessuten minner jeg om hva den andre algeriske presidenten, Boumedienne, skal ha uttalt i FN i 1974: "En dag vil millioner bryte opp fra de sørlige områder og dra mot nord. De kommer ikke som venner. De vil trenge seg inn for å erobre. Og erobringen vil skje ved å sette barn til verden. Det vil bli våre kvinners livmor som vil gi oss seieren."

Og du, Sanner, sammen med de aller fleste politikere, Kongehus, såkalte "humanitære" organisajoner, profittører, pressgrupper og mektige enkeltpersoner står opp og sier: Dere er velkommen!

Men ettertiden vil få vite at dere spurte aldri folket!

Norvald Aasen,
6983 Kvammen.
Tel: 57731844

Kommentarer