En hilsen fra Kamni

Hei til alle på Spikers Corner!

Her er en hilsen som Kamni ønsker å gjøre kjent på SC.
 
Hun skifter bandasje to-tre ganger i uka nå. Hun vil måtte skifte bandasje minst en måned til.

Det har vært store utgifter på bandasjeskift og medisin, som de har ”lånt” fra venner. Selv fortsetter jeg å hjelpe også de to brødrene hennes som studerer. Men som pensjonist er ikke mine ressurser ubegrenset. Om det er noen på SC som fortsatt ønsker å hjelpe litt, så vil vi alle være veldig takknemlige. Konto nr. er fremdeles 2708.10.42344.
 
Jeg legger ved et par illustrasjoner som jeg har satt sammen som jeg håper du vil legge ut sammen med Kamnis hilsen. Den første viser armen ”før” og ”nå”. Det andre viser bandasjeskift tirsdag den 21 ds.
 
- Odd S. Beverfjord
 
--------------------------------------
 
Hello 
I am Kamni, the one whom you have been helping by your funds. I am very thankful that you helped me in my critical time that the money you rose really helped during the period I was hospitalised as we are asylum seekers here in Thailand and don’t have much resources. I am thankful to Brother Odd he also supported us a lot. Now I am getting better by the grace of God and am still going to the hospital very often for the dressing to avoid my wound from infection and that costs between 3000 baht to 4000 baht, sometimes 7000 baht depending on the medicines. Remember me in your prayers.