Nå viser Sophie Elise sine private bilder

Spikerens New and Modern Look
Side2: "Dere har ønsket dere et innlegg hvor jeg går igjennom personlige og private bilder på telefonen min og forklarer dem, og det forslaget likte jeg!" Slik starter Sophie Elise sin siste blogg der hun deler private bilder som hun har på sin telefon det siste året. Fansen jubler og lesertallene på bloggen har gått i taket.

Nå vurderer Spikeren å gjøre det samme på SC, og han regner med at lesertallene ikke bare går i taket, men gjennom taket! Derfor har han nå gått til innkjøp av selfie-stang og den nyeste Samsung Galaxy Note 7. Han har dessuten vært en tur innom sin private garderobe og funnet fram både dress og hatt, pluss at han har gått til innkjøp av makeup for menn, slik at han kan legge en skikkelig maske før fotosceansen.

Han vil imidlertid IKKE ta noe nakenbilde "på en topp i Oslo", slik Sophie Elise har gjort, ganske enkelt fordi han ikke er bosatt i Oslo. Et slikt bilde ville forøvrig ha stilt miss Sophie i total forlegenhet.

Spikeren vil heller ikke ha silikon, hverken framme eller bak, for da kan man jo bli oppfattet som et "kjøttstykke", som Lene Alexandra Øien advarer mot i et Side2 intervju fra 2012. Nei, en slik "bouncing bum" er ikke noe for Spikeren. Han vil ha ræva på fast grunn!

Likevel er han helt enig med det som miss Sophie sier i et Se & Hør intervju fra mai 2016:

- Det er jo veldig hyggelig at folk bryr seg så mye om kroppen min og rumpa mi, men jeg bryr meg ikke om hva folk synes. Folk får snakke om hva de vil, det er ikke min sak.

Spikeren