Trump er en helt fantastisk fyr

Av Kirkehøyden.

Viser til artikkel i VG 01.03.2017 av VGs politiske kommentator, Frithjof Jacobsen. "Så var Trump plutselig en president"

Hvis du  og andre "journalister/ redaktører" hadde hatt "an open mind" ville dere ha skjønnt det for lenge siden. Jeg var på besøk hos min konservative kristne venn og vi var helt med etter Trump kom ned rulletrappen i juni 2015 og holdt sin første tale. Over 80% av USAs kristne velgere stemte på Trump.

Om ikke Trump hadde hatt sin "game plan" ville han aldri kommet i mål og slått ut 16 GOP konkurrenter, også "crooked" Hillary, som dere har gitt "cover," likesom med Israels fiender og terror organisasjoner. Clintons er en sann "crime family" og dere har ikke peiling.

Om mange år vil "ekspertene" belære oss, som de gjorde med Reagan om hvorfor han var en stor president. Jeg skal gi deg ett tips til. Gå i arkivet, finn ut hva "eksperter/ åndseliten" sa om Beatles etter at de slo igjennom - jeg var der, ren spott, fra et sant hylkor. På kulturnytt/ NRK hørte jeg ca 30 år etterpå (så lenge tar det dem)  fra en "akademiker" at Lennon og McCartney var de største kunstnerne i forrige århunde. Tenåringsjentene, som fikk orgasme på konserter og flyplasser skjønte det umiddelbart?

Og vi har en felles venn som dro til USA som ung håndverker på 70tallet og vendte hjem igjen. Han veddet 100.000 kroner på Trump med de oddsene i 2015. Det har faktisk vært skrevet om ham. Vi kjenner alle tre USA fra innsiden, og desverre er  nordmenn fullstendig desinformert.

Her har dere i pressen et stort ansvar, men også "akademikere" med flere i det norske hylekoret, "PhD = Parrots of Highest Degree." Snakker om "fake news!" - Det samme med Midt Østen. Jeg vet ikke om dere noen gang kan bli en sann presse. Helge Lurås kunne kanskje lære dere noe? Hva med noen seminarer for å komme ut av det Goebbels hjørne som dere har malt dere inn i?

Kirkehøyden