Til Hadia Tajik, AP

by Friprog Hadia Tajik
Av Norvald Aasen.

Eg les på nettet at du skal ha sagt at "Bare far min har stått for mer verdiskaping i Norge enn Frp".

Det er svært så hovmodige de utlendingar tillet dykk å vere. Eg er gamald nok til å hugse korleis dei fyrste pakistanarane kom til Norge frå 1967 og utover i 1970 åra. Eg har også fylgt med i "verdiskapinga" innan drosjenæringa, innan organisert kriminalitet og innan dei utanlandske gjengmiljøa i landet mitt.

For nokre år sidan kunne ei av riksavisene fortelje ei historie om eit pakistansk ektepar som reiste heim til Pakistan og kom tilbake med eit "barn" som dei fekk utbetalt barnetrygd for, dette pågjekk heilt til det viste seg at "barnet" berre fanst på papir og ikkje eksisterte i verkelegheita.

Kva trur du ville skje med oss nordmenn om vi reiste til Pakistan og oppførde oss upassande og uhøfleg overfor ditt folk, og tilmed kravde at muslimske land skulle fjerne sin religion, slik m.a. AUF-leiaren og Huitfeldt arbeider for? Denne saka skal vi berre vinne seier ein arrogant AUF-leiar. Og slik opptrer de i landet mitt, Noreg!

Eg har mykje meir eg kunne fortelje, men tida strekk ikkje til då eg som 72 åring har mykje meir å føreta meg enn kva høgnasa politikarar har å sysle med. Kan berre tilrå deg å lese boka av Magnhild Ullsvik Hansteen, "Norge for alle? skriften på veggen".

Norvald Aasen, 6983 Kvammen