When we go up - they show up

Andakt av Spikeren

Jeg vil gi Lizzy æren for søndagens andakt siden hun stilte et ganske interessant spørsmål i kommentarfeltet under gårsdagens artikkel. Her er hva Lizzy spurte om:

Er ikke Nibiru planteten der den rasen "Nephlelim" kommer ifra? Selv bibelen påpeker de er sønner av Gud, så jeg har alltid vært litt på utkikk etter svar angående dette. Er de onde og falne engler eller er de liksom på vår side og vil hjelpe oss? Folk har mange forskjellige svar på dette og jeg er åpen for forskjellige tolkninger.

"When people began to multiply on the face of the ground, and daughters were born to them, the sons of God saw that they were fair; and they took wives for themselves of all that they chose. Then the Lord said, 'My spirit shall not abide in mortals forever, for they are flesh; their days shall be one hundred twenty years.' The Nephilim were on the earth in those days—and also afterward—when the sons of God went in to the daughters of humans, who bore children to them. These were the heroes that were of old, warriors of renown." (Genesis 6:1-4, )

Så langt Lizzy...

Klokken 18:39 i går kveld fikk jeg en mail fra Prophecy Watchers som viser en 30 minutter lang video som faktisk gir oss et ganske interessant svar nettopp på det som Lizzy spurte om. Denne videoen tror jeg kan tjene som en ganske fin og tankevekkende andakt.

Sett derfor av en knap halvtime og se denne videoen for den kan bli en tankevekker for både oss som er kristne og de som kanskje ikke tror.


Spikeren