Det absurde Trump hatet

Av Henry Østhassel.

Ingen presidenter er blitt så hånt, latterliggjort og forfulgt som Donald Trump. Ingen amerikanske presidenter har noensinne innfridd så mange valgløfter på så kort tid som president Donald Trump. Ingen amerikanske presidenter har blitt så sabotert av den politiske elite som Donald Trump.

Når Donald Trump i juni 2015 lanserte seg som presidentkandidat var alle imot ham, selvgode republikanerne hånte og lo av ham, de venstreorienterte demokrat-naudene kalte ham en klovn som aldri ville bli president - og de venstreorienterte Fake News medietrollene brukte all sin innflytelse på å manipulere valget til fordel for den grusomme Hillary Clinton som vil drepe barna i mors mage helt frem til fødselsøyeblikket. Til tross for at «hele verden» var imot ham - slo Donald Trump likevel fullstendig knock out på hele lurvegjengen, samtidig som han avslørte verdens venstreorienterte presse som produsenter av Fake News. Det er rent komisk å se at alle de patetiske naudene som prøver å felle denne mannen bare skader seg selv.

Profetier

Jeg visste 100% sikkert at Donald Trump ville vinne valget helt siden han lanserte seg som kandidat i juni 2015, fordi jeg lytter til de profeter Gud reiser opp i dag – og det var jo profetert at han ville bli president - og profetiene jeg hørte sanksjonerte med det jeg selv så i min ånd – og da lytter jeg. Allerede i 2007 profeterte Kim Clement at Donald Trump ville bli USA`s president, og han ble overrasket når Donald Trump ikke stilte som kandidat hverken i 2008 eller i 2012 valget, men han opplevde å se at profetien hans gikk i oppfyllelse før han døde den 23. november 2016, bare 15 dager etter valgseieren.

Kim Clement profeterte også at de ville hate Donald Trump og rope riksrett, riksrett, uten at det ville skje. Og det er jo akkurat det som skjer, det ene patetiske naudet etter den andre skriker og rauter om riksrett, men det peller av Donald Trump som vann på gåsa fordi han er utvalgt og beskyttet av Gud. Også denne delen av profetien går jo i oppfyllelse rett foran våre øyner, uten at de åndelig blinde liberale «kristne» skjønner pæra fordi de har forkastet tjenestegavene.

Jeg lytter og handler bare etter de profetier som sanksjonerer med hva jeg selv ser i min ånd – de profetiene jeg ikke forstår, eller som ikke sanksjonerer i mitt indre legger jeg bak øret og ser hva som skjer. De aller fleste falske profetene er ikke så vanskelig å avsløre.

Og Dr. Lance Wallnau var oppsiktsvekkende krystallklar i sine profetier om at Donald Trump var utvalgt av Gud til å bli USA`s president – han sa lenge før valget at Donald Trump ville vinne valget fordi han var utvalgt av Gud til å være en Cyrus for Amerika og Israel. Og det sanksjonerte 100% med det jeg selv så i min ånd. Dere kan selv høre ham profetere krystallklart at Gud hadde utvalgt Donald Trump på Jim Bakker Show den 21. oktober 2016.

Veddet på Donald Trump.

Helt fra den dagen Donald Trump lanserte seg som president i juni 2015 skrev jeg i sosiale medier at Donald Trump ville bli USA`s neste president - til hån og latter fra de aller fleste. Etter en meningsutveksling i avisen Dagen med en hyggelig meningsmotstander (jeg aldri har møtt) noen uker før valget, ville jeg vedde 1.000 kroner på at Donald Trump ville vinne valget. Det endte opp med at vi veddet 100 kroner fem/seks uker før valget.

Da slo det meg at når Donald Trump vant valget ville ikke et 100 kroners veddemålet bety noe som helst. Jeg måtte rett og slett vedde mye mer for å understreke at jeg virkelig visste at Donald Trump ville vinne valget ved å vedde mye mer enn jeg hadde råd til å tape. Dermed veddet jeg 100.000 kroner på Donald Trump på to betting-steder på nettet. Dette var årsaken til at jeg veddet. Jeg er ingen gambler, og det er første og siste gang at jeg vedder på noe.

Når jeg la meg kl. 00.15 valgnatta ledet Hillary, og alle medier sa at hun var en klar vinner. Likevel var jeg helt rolig. Jeg leste litt i en bok og sovnet raskt i full visshet om at jeg ville våkne til en verden i sjokk dagen etter. Jeg tvilte ikke et eneste øyeblikk. Kl. 08.30 våknet jeg utvilt etter en god natts søvn. Jeg gikk ut i gangen og så på telefonen at der var en melding fra han jeg veddet 100 kroner med hvor han gratulerte med valget, og ba om konto nummeret.

Dagens profeter blir foraktet slik de også ble det i tidligere tider.

Jeg skriver dette for å understreke at Gud har reist opp flere profeter i dag som kommer med alvorlige budskap til oss uten at vi lytter til dem. Det tragiske er at mange kristne forkaster profetier fordi de liberale falske lærerne har fortalt dem at de profetiske gaver ikke gjelder i vår tid. Dermed virrer mange rundt som blinde sauer uten åndelig gangsyn.
  • David Wilkerson kaller de liberale vranglærene for en ekstremist og fanatiker.
  • Jonathan Kahn’s fantastiske åpenbaringer av Skriften forakter de.
  • Kim Clement håner de selv når profetiene hans har gått i oppfyllelse.
  • Dr. Lance Wallnau har mottatt flere dødstrusler for sine krystallklare, oppfylte profetier.
  • I Norge har vi Lebesbymannens profetier de liberale vranglærene forkaster – profetier jeg ikke har forkastet, men har «lagt bak øret».
  • Vi har den gamle dama fra Valdres som de liberale vranglærene ser på som en gammel skrulle, selv når mye av det hun profeterte allerede er gått i oppfyllelse - og skremmende ting gjenstår. Hennes profetier lytter jeg til.
  • I Norge så vi hvorledes Jeremy Hoff sitt alvorlige budskap til Norge ble angrepet av Vebjørn Selbekk i avisen Dagen i et vel planlagt angrep den 28. august 2015 - med mitt motsvar den 3.september 2015. Dette førte til at saueflokkene i de venstreorienterte media-husene blåste opp saken uten å ha lest boka. Angrepet førte til at Partiet De kristne ramlet sammen få uker før valget i 2015. Årsaken var at mange i partiet offisielt anbefalte boka som ble angrepet av en samlet Norske presse, og det enorme mediepresset ble for tøft for en fersk partiledelse, i stedet for å reise seg opp som en tøff og hardhudet Donald Trump - ble de redde.

Profetiske gaver.

En profet profeterer nødvendigvis ikke i detalj det som skal skje slik Kim Clement og Dr. Lance Wallnau gjorde når de forutsa valget av Donald Trump som president. En profet er også en person som «leser tiden» ut fra skriften, og advarer om dom om vi ikke omvender oss slik Jonathan Kahn gjør i USA - og slik Jeremy Hoff gjør med boka Utøya Profetien.

Utøya Profetien fikk en massiv motstand med avisen Dagen i spissen, og i stedet for å omvende oss gjør vi det som før var utenkelig når Den Norske Kirke nå skal vie og velsigne i Guds navn det Gud kaller vederstyggelig. Det er langt verre enn å spotte Gud, det er som å trassig spytte Gud rett i ansiktet. Vi er blitt advart uten at vi har endret kurs, og snart betaler nasjonen dessverre prisen for dette naudeskapet.

Norge trenger tøffe ledere.

Norge trenger kristne politikere som forstår den åndelige verden - som forstår de Bibelske profetier - og som lytter til de tjenestegaver Gud har utrustet sin sanne kirke med - slik at de skjønner åndskampen som pågår - og klarer å «lese tiden» vi lever i – og innretter politikken etter det - og som roper ut sannheten uten frykt! Dagens politikere virrer rundt som en forvirret saueflokk uten gjeter - med unntak av noen få som Sylvi Listhaug og Kjetil Solvik Olsen. Jeg ønsker et sterkt Frp - og ønsker dem et knallgodt valg, men.....

Jeg gir PDK en sjanse i år.

I Partiet De Kristne derimot finner jeg bare konservative kristne med de rette holdningene. At den uerfarne og ferske ledelsen feilet under det ekstreme mediepresset i forbindelse med Utøya Profetien i 2015 var skuffende, men forståelig, derfor er de unnskyldt og tilgitt - og jeg ønsker å gi dem en sjanse i år.

Derfor stemmer jeg PDK i høst.

Henry Østhassel