Wahhabismen sprer seg i Oslo


- Folk viser ikke respekt, slutter å hilse.

Tillat noen raske notater. Jeg erfarer at pakistanere som driver matbutikken på hjørnet, der jeg ofte handler, har sluttet å hilse på meg. Hilser jeg først, kan jeg få noen ord tilbake. Jeg har tilsvarende erfaring med den tyrkiske frisøren ved siden av i gaten.

Forklaringen ligger i en sekterisk islamsk tenkning: wahabiske (salafisme). Og dette bør en merke seg: det er en farlig trend, som også sprer seg i Oslo.

Wahabisme (salafisme) sier at en virkelig rettroende muslim: en tilhørende wahabi eller salafi sekt, ikke skal vise respekt for, og være først til å hilse på, en som ikke hører til denne «rettroende» sekten. Jeg defineres ved dette som en «ikke-troende» (qafir); som i prinsippet kan drepes.

Eller jeg sitter på en stand på Grønland torg, med informasjon til fordel for Syria. På en plakat har jeg en oppfordring til USA om ikke å bombe det landet. En syrisk flyktning som nylig er kommet til Oslo, sier jeg ikke kan sitte der med den mening. Han vil fjerne det syriske flagget som hører standen til, og vil fortelle hva jeg skal mene. Jeg går til Rabita-moskéen i Oslo, et sted for islamistisk tenkning, for å kjøpe en islam-bok. Jeg føler meg frosset ut av arabiske immigranter, med samme wahabitiske tenkning. Flere eksempler kan nevnes.

...

Kan du gjette hvem som sier dette?

Det er selveste Trond Ali Lindstad som nå begynner å kjenne på kroppen hva islam virkelig er.

Og dette er nok bare den spede begynnelse. Bare vent til muslimene blir i flertall i landet. Da skal både Lindstad og andre qafir'er virkelig få erfare hvilken ondskap som skjuler seg bak "The religion of peace". 

See the list of killings in the name of islam for the last 30 Days.

Les gjerne hele artikkelen på The Herland Report.