Til Bjarte Ystebø, Norge IDAG

Av Norvald Aasen. 

Herr Bjarte Ystebø!

Som abonnent av Norge i Dag tillet eg meg å kome med nokre kommentarar av og til. Håpar du tek mot både ris og ros. I siste avisa seier du at Oslo Symposium skal feira den nye regjeringa.

Min kommentar:

Eg synest ikkje den nye regjeringa med Venstre og Krf er noko å feire. Desse partia er meir til skade enn til gagn for land og folk. Krf kan vere litt betre utan Hareide, men likevel er ikkje dette partiet med alle sine snillistar til beste for landet. 

Både Krf og Venstre er like ille som heile den samla ventresida når det gjeld masseinnvandringa som med tida vil føre til at nordmenn vil dele skjebne med andre folkegrupper som gjennom historia har vorte overmanna, fortrengde og utsletta etter framande folkevandringar. Ser ein ikkje dette så går ein med skylappar klistra for auga. 

Så til den faste spalta med Jan Pedersen frå Søgne. 
Han har på ny sin runde med avgudsdyrking av Kongen og hans hus, slik han skriv.

Min kommentar:

Denne Kongen veit ikkje kva folk han skal vere overhovud for. Minner om hans tale i Slottsparken den 1. sept. 2016 der han uttala at "nordmenn" har innvandra frå Afghanistan, Pakistan, Somalia osv.

Denne Kongen, som Pedersen skriv så varmt om, veit altså ikkje at nordmenn er namnet på eit eige folk som har si historie tilbake i dette landet som dei fyrste busetjarane for mange tusen år sidan, i likskap med samane. Når det gjeld medlemane av Kongen sitt hus som Pedersen nemner så synes dei å vere like historielause om vårt gamle folkeferd som deira opphav, Kongen og hans Fru. Og når det vert framhalde av Pedersen kor viktig Kongen og hans hus er for vår kristne arv så er det berre å minne om at både Herr- og Fru- monark og deira etterkomarar meir enn gjerne tek seg ein runde innom ulike moskear.

Og for min eigen del må eg berre seie at om kongehuset sin nye tronarving skal konfirmerast den 13. august d.å. i påsyn av kongelege gjestar frå heile Europa så er det utan at eg gler meg av den grunn.

Eg, og mange med meg, har sett kor svake desse kongeslektene, og kongehusa, har vore når det gjeld å stå opp mot den framande erobringa og framandgjeringa som har fått finne stad over heile Europa, også her i vårt vesle Noreg!

Artiklar i avisa Norge i Dag som eg gler meg over kvar gong, og som gje innhald og verdi for meg, er det eg les av Dan Odfjell og SMA sin skribent Suissa. Dette er artiklar som er bygde på klokskap og som analyserar Vesten sin sjølvpålagde undergang og avhending.

Med helsing
Norvald Aasen