Ja slik går dagene i dette merkelige landet, Petrenko

Av Amund Garfors. 

Ja, jeg takker deg Victor for ditt lille hjertesukk overfor meg som du kanskje på beste måte forsøker å målbinde. Det er mange i dette landet som ikke liker sannheten i disse  "demokratiske" tider. Og der ordet skal være fritt, men som er blitt veldig ufritt, Ja Facebook, de har det jo enkelt, for der kan de bare trykke på en knapp, og så er jeg ute. Mens avisene kan redigere og sensurere. Og der Facebook forleden stoppet mine ord på nettet nok engang, etter at jeg hadde kommet igang etter 30 dagers utestengelse, der det lukter fascisme av hele dette organet...

Ja, jeg ser du svarer sånn litt "God dag mann økseskaft" på mitt siste innlegg. Og der du holder deg langt unna dette alvorlige tema om disse livsfarlige IS-kvinnene, samt deres barn. Som begge er opplært i den verste sort av ondskap, tortur og terror, og som denne verden har sett. Noe som var mitt eneste anliggende der jeg advarte mot disse som knapt kan kalles mennesker. Og der jeg kritiserer  slike uansvarlige mennesker i dette landet, som nå mener at slikt utskudd skal tilbake til Norge. Noe som forundrer meg stort!

Samtidig som du Victor mener det er bedre å snakke rundt grøten og vase om ting som ikke vedrører dette viktige tema? Å bringe profeten Jeremias inn i dette, og hans ensomhet i ørken, det har vel lite med IS og terrorisme å gjøre? Eller om disse livsfarlige menneskene skal hentes tilbake til dette landet som de ettertrykkelig har sagt takk og farvel til? Nei Victor, dette blir for dumt! Hold deg til saken, og svar på det jeg tar opp! Og ikke kom med en masse svada om ting jeg har skrevet om for flere år siden. Ja, jeg kan forsikre deg om at synet fortsatt er helt i orden.

Ja, sannelig det kan være en ensom kamp jeg driver, og der det kreves en god ryggrad, det har du til fulle rett i. Denne kampen har jeg ført i årevis, og der vil jeg aldri komme til å kapitulere. Mens de  som burde ha følt et lang større ansvar enn meg, de sitter med milliongasjer i fine kontorer. Ja de  har vært både lunken og fraværende i denne kampen for folk og fedreland. Og der de har sviktet til gangs, mens de fortsetter å leke seg med ilden. Jo, ensomhet er alle store ånders skjebne - en skjebne som stundom beklages, men som likevel alltid velges som det minste av to onder...

For det haster nå mer enn noensinne å ta et generaloppgjør med slike uansvarlige mennesker som enda ikke har sett den store fare som kommer i kjølvannet av islam. Ethvert tenkende menneske og ansvarlig individ forstår det. Men de tenkende finnes knapt i politikken, kirka eller i mediene. De tror alle at "dette skal gå seg til" noe det ALDRI vil gjøre! Og denne ideologiske galskapen, ja vi kan gjerne kalle den for psykosen som hersker i dette landet, den psykosen er et meget dystert tegn i tiden...

For å sette det hele i perspektiv og komme med en konklusjon, så har ikke vi nordmenn noen slags plikt - ja for all framtid - å fø på disse skrekkelige jihadistene som hater oss, og som nå vil tilbake til Norge. Nei, vi har heller ikke noen plikt å ta hit deres indoktrinerte og hjernevaska og livsfarlige avkom som skal rett inn på NAV, og på livstid. Nei, vi skal ikke ha disse tikkende bombende springende rundt omkring i bygd og by, der ingen skal føle seg trygge. Vennligst Victor, forstå at disse jihadistene er ikke norske og vil heller aldri bli norske! De tilhører ikke her, men de tilhører terrororganisasjonen ISIL.

Disse skapningene er livsfarlig for liv og helse for enhver nordmann! Og dersom du ikke tror meg, så kan du ta kontakt med PST! For de kan faktisk fortelle deg såpass, at disse menneskene kommer til å bli den største sikkerhetsrisiko for oss sivilister i de neste tår! Noe som aldeles ikke er til å kimse over eller ta med humor, slik du Victor har tendensen til å gjøre når jeg kommer med mine alvorlige og skremmende framtidsutsikter!

Når så i tillegg våre egne globalistpolitikere fremstår som islamapologeter, blir det sannelig litt for mye å svelge. Never knyttes i lommene hos folk flest og man tenker på de gule vestene som burde hentes fram. Ja, mens tanker om svikt og svik sviver i hodet. For saken er den Victor, at politikernes kroniske forakt for alminnelig folkevett og forstand, det vil før eller siden føre til et raseri, og som vil bli til deres egen undergang! Tro du meg!

Amund Garfors