Jeg har stengt av Disqus på SC

På grunn av all drittsnakket i det siste har jeg nå stengt av disqus. Jeg er faktisk enig i mye av den kritikken som har kommet. Det hører ingen steds hjemme med slike perverse kommentarer som har blitt skrevet, bl.a. om kjønnshår og andre ting. 

Hvis folket ikke kan oppføre seg på en noenlunde normal måte, da bare kutter jeg ut! Det som har blitt skrevet har ingenting med "morro" og "humor" å gjøre. Det er rett og slett perverst!

Nå får folk ta seg sammen og tenke seg om! Jeg vil ikke ha denne dritten. Jeg har gitt dere et åpent kommentarfelt og full ytringsfrihet, men endel av dere klarer tydeligvis ikke å takle det. Så får jeg se når jeg åpner opp for disqus igjen...

Spikeren

 Har du en mening eller lyst til å publisere en artikkel? 
      Send den til meg på: spikeren@rocketmail.com