Hva mener dere?

Av Spikeren. 

Jeg lurer litt på hva folket mener om at vi poster flere artikler pr. dag. Blir det for rotete? Mister vi litt kontrollen og kontakten med hverandre når vi kommenterer under forskjellige artikler?

Selv føler jeg meg litt "lost" iblant, og jeg har også lett for å misse kommentarer. Jeg synes det var lettere å få ting med seg når vi bare hadde en artikkel pr. dag. 

Likevel tror jeg det kan være bra å poste artiklene fortløpende etterhvert som de tikker inn. Det tror jeg kan være med på å gjøre SC mer spennende og interessant å logge seg inn på, samt at artikkelforfatterne slipper å stå i ventekø.

Den negative siden med å poste fortløpende er at vi med stor sannsynlighet ikke får en ny artikkel hver dag.

Vi kan vel alltids "låne" noe fra andre medier og gi dem litt gratis reklame, men jeg synes nå det er kjekkest med ting som vi klarer å lage selv, om det er oversettelse av engelske artikler eller selvprodusert stoff.

Men jeg makter nok ikke alt dette alene, så jeg setter derfor STOR pris på ting som dere måtte sende inn til meg. Det kan være artikler som dere lager selv, oversettelse av engelske artikler, eller f.eks. bibelske spørsmål som du kanskje lurer litt på. Og det behøver ikke være lange utredninger, men bare noen få avsnitt som til sammen utgjør en fin liten artikkel. På denne måten kan vi sammen gjøre SC til en spennende og interessant nettside. Derfor oppfordres alle som har tid og lyst til å være med å bidra.

Spikeren