Tidligere transkjønnet kvinne angrer på sexendring

Av Spikeren. 

Breitbart skriver om en tidligere transkjønnet kvinne som nå angrer på sin sexendring og at hundrevis av mennesker nå går tilbake sitt egentlige kjønn.

Inne i USAs høyesterett tirsdag, 8 oktober, hørte dommerne muntlige argumenter om hvorvidt paragraf VII Civil Rights Act fra 1964 som beskytter individer mot diskriminering på grunn av deres kjønn, gjelder homofile og transgendere.

Men da advokater stilte opp i rettssalen, tok Walt Heyer opp sin egen sak om løgnene som ble fortalt om kjønnsdysfori.

Heyer har troverdighet om emnet: I 40-årene begynte han å ta hormoner, gjennomgikk kjønnsoperasjon og levde som Laura Jensen i åtte år.

"Det hele startet da jeg var fire år gammel og bestemoren min begynte å kryssdresse meg og jeg likte det veldig," sa Heyer. "Men denne kryssdressingen startet en forvirring i meg om hvem jeg var."

"Og det var i 1944, før vi hadde ord som kjønnsdysfori," sa Heyer.

"Jeg var bare et forvirret barn som ble manipulert av min bestemor som faktisk fikk meg til å få denne enorme forvirringen, som startet denne reisen til transgenderisme," sa Heyer.

Heyer sa at det var da han begynte å studere at han forsto sannheten om sitt eget liv.

"Jeg ønsket å bli terapeut," sa Heyer. "Så jeg studerte ved UC Santa Cruz og skjønte at personer med kjønnsidentitetsforstyrrelse hadde psykiske lidelser."

"Jeg tenkte at vi behandler ikke disse tingene på riktig måte," sa Heyer i Høyesterett. "Vi må ta opp de sykelige problemene som får folk til å tro at de er av et annet kjønn."

"For meg er det viktig å nå ut til disse menneskene og faktisk lede dem i riktig retning, slik at de ikke fyller kroppene sine med hormoner, kutter av kroppsdeler og omorganiserer alt i livet slik at livene deres blir fullstendig ødelagt," sa Heyer.

Heyer, som nå har bodd som en gift mann de siste 21 årene, driver nettstedet sexchangeregret.com, som han sier at hundretusener av mennesker har besøkt.

"I dag har vi et verdensomspennende nettverk som når over 300 millioner mennesker som nå er i omstilling og tar tilbake livene sine," sa Heyer.

Heyer skrev også om sitt liv i USA Today tidligere i år:

Jeg var 50 år da jeg fikk brystimplantatene fjernet, men de neste årene ble fulle av forvirring og rådgivning. I 1996, i en alder av 55 år, var jeg endelig fri fra ønsket om å leve som kvinne og endret mine juridiske dokumenter tilbake til Walt, mitt biologisk korrekte mannlige kjønn. Jeg har fremdeles arr på brystet, påminnelser om hva kjønnshysteriet som kostet meg. Jeg går nå på hormonbehandling for å prøve å regulere et system som er endret permanent.

Hadde jeg ikke blitt villedet av mediehistorier om "suksess" om kjønnsskifte og av medisinere som sa at overgang var svaret på problemene mine, ville jeg ikke ha lidd som jeg har gjort. Genetikk kan ikke endres, men følelser kan. Underliggende spørsmål driver ofte ønsket om å leve som et annet kjønn, og de må tas opp før du tar den radikale overgangen.

Du vil høre media si: "Angrer er sjeldent." Men de leser ikke innboksen min, som er full av meldinger fra transpersoner som ønsker livet og kroppen sin tilbake, en kropp som ble tatt fra dem av kjønnshormoner, kirurgi og ønsket om å leve under en ny identitet.

Etter min egen overgang vet jeg sannheten, sa Heyer. Hormoner og kirurgi kan endre utseendet, men ingenting endrer det uforanderlige faktum om kjønn.

Heyer fortalte Høyesterett - der mange var samlet for å fremme homofile og transpersoners rettigheter - at han har medfølelse for mennesker som sliter med kjønnsdysfori, men at ekte medfølelse krever å fortelle dem sannheten.

"Jeg har enorm medfølelse med de menneskene som sliter med identiteten sin, og vi bør alle å ha medfølelse med dem," sa Heyer. “Men medfølelse fyller dem ikke opp med hormoner, eller kutter av dem kroppsdeler. Den tar opp problemene som får dem til å gjøre slike ting," sa Heyer.

Spikeren