Hyllest av kongens nyttårstale

Av Norvald Aasen. 

Til Nettavisens redaksjon. 

Jeg ser at Nettavisen hyller kongen for hans nyttårstale, Kongens nyttårstale - "for en fyr", skriver dere. 

Nett dette tenkte også jeg da jeg hørte hans tale i slottsparken den 1. sept. 2016. For en fyr! At han kan få seg til å komme med noe sånt overfor ett av de to folk som han skulle være monark og samlingsymbol for!

"Nordmenn har innvandret fra Afghanistan, Pakistan, Somalia" osv. Dette var siste gangen jeg har brydd meg om å høre på hva denne mannen har å fortelle det norske folk - oss nordmenn og samer! Han er ikke lenger min konge da jeg hverken er afghaner, pakistaner eller somalier.

Dessuten så skriver vel ikke kongen sine taler selv, men har sine politisk korrekte lakeier til slike oppdrag? Noe annet ville vel ikke bli godtatt av den venstrevridde systemmedia?

Men venstresiden, som for det meste helst vil ha bort kongehuset og monarkiet, ser seg tjent med å hylle kongen så lenge de kan bruke ham og hans familie i sin egen interesse og agenda. Venstresiden vil jo ha fri innvandring til Norge, og dermed gjøre nordmenn til en minoritet i vårt eget land (minner om Hylland Eriksens planen for å viske bort den siste hvite flekken) og i denne planen er jo kongens støtte et nyttig alibi som de kan bruke overfor folket. 

Men det synes som denne strategien fra venstresiden kanskje er i ferd med å rakne. Før eller siden gjør den det. Tidligere gikk jeg alltid inn på Nettavisen for info, dette gjør jeg ikke lenger, men klikker meg fort forbi. Jeg finner heller nyttigere informasjon på andre nettsteder, der det også er takhøyde nok for vanlige menneskers meninger. Systemmedia ønsker ingen ytringer fra den vanlige kvinne og mann, men heller skape frykt ute i massen for å hindre folkets frie meninger.

Jeg trenger ingen belæring fra politisk korrekte og selvgode journalister om hva jeg skal mene og tenke. Dette er jeg gammel nok til å vurdere selv.     

Norvald Aasen, 
6983 Kvammen