Kastet ut fra Facebook, atter en gang

Av Amund Garfors. 

Ja, hva skal man si til disse folka som sitter der i sine rotteholl, disse såkalte moderatorene på Facebook, som passer på at vi ikke får si sannheten, som passer på at ytringsfriheten i Norge ikke skal gjelde? Ja, der disse menneskene skalter og valter etter egen skjønn og kaster ut de som tør å si det som politikerne skulle ha sagt for lenge siden. Men som er for feige og som har for lengst latt seg kjøpe opp korrumpere av utenlandske krefter?

Jeg har en god kompis som la ut noen sannhetens ord på Facebook forleden. Det var så godt skrevet at jeg bare måtte kommentere disse fantastiske ord, noe som koster meg 30 dager i "facebookfengslet".

Her skal jeg sitere hans meget gode skriv, og etterpå skal jeg sitere hva Facebook karakteriserte som "hatefulle ytringer"  - og som man ikke engang fikk lov til å legge ned protest på. Her kommer hva min gode venn skrev:

"Hva tenker jeg på? Jo - at ærlighet, oppførsel, positive verdier, norske tradisjoner, norsk kultur, nasjonalfølelse, Grunnloven og selvstyre er alt sammen blitt fy-ord og skal slås ned på. Uærlighet, løgner, kjeltringstreker, globalisme og ukulturer bæres fram fram på gullstol og belønnes.

Sinnssyk destruksjon av vårt velferdssamfunn som støttes av sentrale politikere som statsminister Solberg, de hjernedøde journalistene og snøfnuggene i befolkningen!

De onde kreftene er rådende - de samme djevlene som har besørget både at dyktige justisministre fra FrP er tvunget til å gå fra sine poster - og de samme som har besørget at Eirik Jensen er buret inne på en 21-års dom - og som sørget for at jeg mistet jobben som purk, fordi jeg har stått mot invasjonsstyrken fra Midt-Østen! Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. Får håpe karma rår framover!" Sitat slutt.

Til dette meget gode skriv fra en god nordmann, så kommenterte jeg følgende: 

"Gode venn, sannhet i hvert ord du skriver! 

Og dette pakket som herjet fritt i Oslo, som jaget politiet vekk, ja der politiet rømte som småunger, dette pakket importeres for fullt, der vi skattebetalere får regninga, mens politikerne som tillater dette, sitter på ræva i sine svarte limousiner og tør ikke åpne kjeften om denne ondskap som er kommet til landet, og som bare vil bli verre med tida.

Den feige statsminister Erna Solberg sier ikke et pip når politibiler blir ramponert og angripes, der disse berikerne hennes håner politiet, danser på taket av store politibiler, angriper med jernstenger og stokker, dryler stein mot bilene, ødelegger sidespeil, kaster stoler, bord, sykler blomsterpotter og som blir slengt mot et livredd politi, som knapt tør bruke litt tåregass noen sekunder.

Hva slags røverland er Norge i ferd med å bli når utenlandsk pøbel her i Oslo, på samme måte som i Gaza og andre shithold kan herje fritt? Ja, dette er vel prisen vi betaler for at man setter hysteriske kjerringer inn i politikk, politi og regttsvesen? Når skal disse kjerringene reagere? 

Og hva sier du Beate Gangås som er politimester i dette rottereiret Oslo? Eller du Benedicte Bjørnland, du som er direktør for hele politidirektoratet? Ja, dere kvinnfolk som jåler dere til i gull og glitter, mens dere ikke tør ta i ferd med denne ondskapen? Skam dere langt inn i beinmargen, eller gå av! Og la mannfolk av Willy Hauglis format overta jobben som dere ikke er voksen for! Men lønn skal dere ha for slett arbeid? 

Langt bedre at Eirik Jensen var satt fri fra fensel, og fikk kommandoen i Oslo. Men han ble sperret inne i 21 år, fordi han ville renske opp i rottereiret. Og det tåltes jo selvfølgelig ikke. For pøbelen skal nemlig hjelpe til for å destabilisere samfunnet, ikke sant?  Sitat slutt.

Og like etter at jeg la dette ut på Facebook så kommer følgende melding til meg: Kommentaren din bryter standardene våre om hatefulle ytringer. Vi har disse standardene for å beskytte visse grupper av mennesker mot å bli omtalt som mindreverdige. Du kan ikke publisere eller kommentere i 30 dager!

Ja, jeg håper leserne av mine kommentarer tar seg tid til å bedømme om mine ord kan kalles for hatefulle ytringer? 

Mener Facebook at disse kriminelle som herjet i Oslos paradegate den dagen, ikke skulle tåle å bli omtalt som pøbel? 

Ankenes, 22/9-2020  Amund Garfors

Kommentarer