Nå har jeg fått så inderlig nok av tanketomme, respektløse politikere


Gudbedre, nå har jeg fått så inderlig nok av tanketomme, respektløse politikere. 

De juger endeløst og sløser med våre penger som nyrike, fulle russere! Penger vi har jobbet hardt for, som vi ikke får i retur. Det kuttes i pensjoner og det ene og det andre. Det er aldri nok penger til eldreomsorg, skoler eller vedlikehold. Det er aldri penger til «kjedelige», men viktige ting. Det er nettopp det som er kontrakten mellom borger og stat: Skatten skal gå tilbake til folket. Isteden har vi politikere som sløser vilt og uhemmet rundt seg med pengene våre, som om de hadde en uendelig brønn. De kjøper bilder av skog, putter brusbobler i bakken og finansierer trossamfunn som ødelegger verdigrunnlaget samfunnet er bygget på. 

Er det greit at du betaler for det andre tror på?! Eller for at statsadvokaten skal dra på fylla i USA? For at Tyskland manglet noen kroner til klimakvoten sin? For energiindustri vi vet ikke fungerer, når oppgradering av den vi har hadde vært mer hensiktsmessig? 

Koronaviruset brukes som unnskyldning for å overvåke oss og totalrasere økonomien vår, samtidig som det pøses ut milliarder på «grønne løsninger» og korrupte ledere i den tredje verden. Jeg synes å erindre at årsaken til den første nedstengningen var manko på sykehusplasser, som politikerne har redusert til et minimum de siste 20 årene. Jeg kan ikke se at en eneste krone har gått til å utvide helsetilbud i by og distrikt. Nei, isteden bruker vi hundrevis av millioner på skogbilder fra Brasil. MIDT I EN SÅKALT KRISE. En krise skapt av våre politikere med dårlig politikk og forsømmelse av både stat og folk! Ikke ser jeg at de har lært av medisinmangel eller en potensiell matmangel heller. Å lagre korn og medisiner er visst kjedelig, det gir liksom ikke noe shjvong på CVen. 

Jeg er så dritt lei dere! Dere ødelegger Norge! Å være politiker er ikke en karriere!! Det er et verv, tildelt av befolkningen, på vegne av befolkningen - og dere, dere fortjener sparken alle mann! (Ja, jeg sier «mann», for det er slik jeg alltid har snakket. Trykker noen noe mer identitetspolitisk vrøvl ned over hodet på meg nå, så skal jeg finne fram mitt nordnorske vokabular, og da bør dere lettkrenkede persilleblader skygge banen). 

Subsidierte medier hopper i det dere sier hopp, i håp om at litt mer skal dryppe på klokkeren. Ja, for dere står jo i en storm av penger. Dere fokuserer på «orange man bad», uten ett eneste verdig argument, og på rasistiske benker og mennesker som føøøøøøøøøler at andres tilstedeværelse krenker deres egen. Saker som setter samfunnet vårt i revers. Medienes oppgave er å belyse virkeligheten, kle av faenskapen og drive samfunnet i riktig retning. Dere bidrar til elendigheten og får betalt for det, uten skam. 

Dere norske politikere gidder ikke styre lenger en gang, dere oppfører dere som verdens julenisser. Og nisser, det er dere jaggu! Dere har gitt fra dere makten til et overnasjonalt organ, mot folks vilje. Det bevitner en av to ting: 

1. Enten så innrømmer dere at dere mangler kompetanse og evne til å styre. 

Eller.. 

2. Så innrømmer dere at dere ikke har noen vilje å styre, og at dere ikke har et ønske om det. 

Gå av, og overlat vervet til voksne mennesker. 

Det er på tide å drive frie medier frem, kle av det sinnsyke vanstyret og ta tilbake kontrollen over fremtiden vår. Det er i blant til å miste motet av, denne herjingen som foregår. 

Rant over.

Kommentarer