Utestengt fra Document

Av Amund Garfors. 

TO WHOM IT MAY CONCERN!

Hei der i redaksjonen!  Til min store overraskelse ser jeg at en av deres moderatorer har kastet meg ut fra diskusjonen på Doc.no, noe jeg synes var leit. Har aldri forstått hvorfor man bare blir kastet ut, og uten den minste forklaring? Eller at man kan få en begrenset utestengning, det er for så vidt ok. Men ikke på ukesvis, månedsvis eller årevis for å trampe litt i salaten...

Men jeg tror grunnen til at jeg nå er utestengt er en kommentar jeg skreiv her forleden, der jeg var ganske oppbragt over nettopp å ha lest en artikkel av Hans Rustad der han påpekte dette  uhyrlige, forferdelige og bestialske rovmordet og halshoggingen  av den franske læreren Samuel Paty. 

Jeg hadde også da lest Christian Skaugs meget gode artikkel om en annen muslim, en Muhammed som hadde drept den vakre og nydelige lille jenta Muruel på 8 år i Marseille for noen år siden. Og der satt jeg framfor tastaturet og gråt, mens jeg bare måtte få ut mitt enorme sinne og frustrasjon over hvordan Frankrike nå er fullstendig ødelagt etter at islam har fått skikkelig forfeste i landet. At jeg brukte sterke ord mot disse politikerne, og som er de ANSVARLIGE, det synes jeg leserne ville forstå og tilgi meg for. Jeg har nemlig brukt hele mitt liv i kampen mot den islamske invasjonen, okkupasjonen og det kommende ragnarokk som ikke er langt unna. 

For dersom det er noen, både i Frankrike, Sverige, England, Tyskland og ikke minst i Norge som burde vært holdt ansvarlig for all den ondskap, rovmord, voldtekter, overfall, bilbranner, bomber og granater som flyr gjennom lufta, og der disse Allahs soldater og disipler står bak, så er det nemlig POLITIKERNE!!!

Dersom det europeiske folk hadde fått lov til å si sin mening om dette kommende helvete i en folkeavstemning, da hadde ALDRI millioner av muslimer levd her på dette kontinentet, og i tillegg på VÅR REGNING! Derfor er de DE som burde blitt holdt ansvarlig og måtte møte i retten hver gang en europeer blir drept av disse importerte udyrene som vi aldri har ønsket hit bare ser på oss som skitne hunder og griser. Men der våre svikefulle politikere for lengst har bøyd  seg for overmakta fra fascistreiret i Brussel, Pengefolket i Davos og rottereiret FN i New York som nå styres av Saudi Arabia. For ei skam! 

En behøver ikke være profet for å se hvordan dette livsfarlige prosjektet og eksperimentet vil ende. Man bare må takke sin Gud for at man er over middagshøyden og ligger 6 fot under torva den dagen når hele Europa i løpet av noen få år vil stå i brann. Og der IS-terroristene er i gang med å slakte ned hele det europeiske befolkning som motsetter seg å konvertere. Noe som vår tragiske statsminister Solberg for lengst har gjort.

Jeg håper dette var forklaring nok til at jeg brukte såpass harde ord mot dagens franske politikere som jeg holder 100% ansvarlig for all islamsk ondskap i det landet, ikke minst for nedbrenningen av den vakre Notre Dam-katedralen, der de samme udyrene var på ferde med tennveske og bensin. Men som franske myndigheter holdt skjult og la lokk på det hele. Jeg bare gremmes over de tragiske og meget skremmende forhold over hele dette dødsdømte europeiske kontinent.

Amund Garfors

Kommentarer