Vi lever i krenkelsens tid

Av Jostein. Tipset av Norvald Aasen. 

Det hadde snødd i hele natt så:

8:00 Jeg lagde en snømann.

8:10 En feminist gikk forbi og spurte hvorfor jeg ikke lagde ei snødame.

8:15 Så jeg lagde ei snødame.

8:17 Hun klagde på at det var for store pupper og kalte meg en gammel gris.

8:20 Homsene i nabohuset forlangte to “snømenn”.

8:22 Transen ville på død og liv ha en snopp på snødama.

8:25 Veganeren som sto å så på klagde på gulerota, mat var ikke noe man leker med.

8:28 Så ble jeg kalt rasist fordi jeg bare lagde hvite snø mennesker.

8:31 Muslimen forlangte I det minste en burka på snødama.

8:40 Så kom purken for noen følte seg trakassert.

8:42 Feministen klagde igjen fordi snødama hadde fått sopelime og mente at det var et symbol på at jeg lenket kvinnen til hjemmet.

8:43 Ordføreren kom å truet meg med utkastelse av Harstad kommune.

8:45 NRK kom, ... de spurte meg om forskjellen mellom snømenn og snødamer?

Jeg svarte «snøballer»

9:00 Nå er jeg på nyhetene mistenkt som terrorist, rasist,, homofob og gudene vet hva.

9:10 Barnevernet kom å hentet unga.

9:29 Alle hadde samlet seg til en protestmarsj og forlangte meg i det minste halshugget...

Moral:

Det er ingen moral.

Det er bare verden vi lever i, og det blir stadig verre.

Ein god beskrivelse av utviklnaga i samfunnet.

Jostein

Kommentarer