To whom it may concern!

Skjermdump NRK Dagsrevyen 15 mars 2021.
Av Amund Garfors. 

Som lisensbetaler til NRK i over 50 år, har jeg et par spørsmål til dere som sikkert også mange andre nordmenn gjerne burde få svar på?

Er det mangel på norske journalister i NRK? Både i går og i dag ser jeg at første oppslag dere har i Dagsrevyen, det blir ledet, kommentert og supplert med arabere som innleder denne sendingen.

Hvorfor skal disse araberne inn i slike viktige jobber som har med nyheter og  nasjonen å gjøre? De kan holde seg til Østlandssendingen, da hovedstaden nå trolig har over 50% muslimer. Men spar oss nordmenn i andre deler av landet, please!

Jeg kan ikke si at jeg fryder meg særlig mye av å få disse menneskene på nasjonalt TV, siden jeg har mine store betenkeligheter med slike. Og jeg tviler stort på at de har fått jobben grunnet sin dyktighet eller meget gode resultat på journalisthøgskolen?

Flotte å se på er de heller ikke, der de i hvert fall burde avstått fra dette motbydelige araberskjegget sitt. Men de er vel ansatt grunnet sin tilhørighet til islam, kan jeg tenke meg?

Synes virkelig NRK at dette er noe vi nordmenn fortjener mer av i årene som kommer? For vi ser jo tydelig at utskiftingen av nordmenn i hovedstaden nå går i rekordfart.

En annen ting er at vi behøver ikke å importere mennesker fra Midt-Østen for å ansette disse i statlige institusjoner som NRK. Det fordi disse menneskene er eksperter i infiltrasjon, noe dette landet ganske sikkert vil få erfare i tiden og årene framover.

Mvh Amund Garfors
8520 Ankenes. 


Kommentarer