Går vi inn i et totalitært samfunn?

Av Amund Garfors.

En må jo ha lov til å undre seg over dette samfunnet, et samfunn som er under en stadig større og mer forvirrende og skremmende forandring. Ja, vi kan jo undre oss på dette økonomi-ødeleggende Kina-viruset? Og som jeg ser på som selve djevelens verk. Men der man likevel må være forsiktig med å være for konkret, selv om det ikke kan utelukkes. Ja, et virus for å skape kaos og forvirring i en verden som er blitt vanskelig å forstå. Og hvor det hele vil ende i en verden hvor globalismen synes å ha fått overtaket.

De som kjenner meg og har fulgt med meg i noen år, de vet at jeg har alltid advart mot om at multikulturalisme (hva nå egentlig det er) og globalisme dypest sett er totalitære ideologier. Det totalitære har alltid ligget der under overflata og vaket som en annen rovfisk. Men nå er det imidlertid helt åpent. Som jeg ser det, så er den vestlige verden på full fart inn i et totalitært mørke. Og dette skjer nå så skremmende fort. Jo, det har nemlig akselerert kraftig siden jeg begynte å rope varsko for noen tiår tilbake.  Ja, det har alltid vært slik, at man MÅ være våken. For skumle ting, de lurer alltid i et sivilisert samfunn. Men plutselig, så skjer det noe, oftest en bagatell i den store sammenhengen, og så tar det av...

Det som er vanskelig å fatte er hvordan så mange på den såkalte venstresiden, så raskt kunne bli til de grader fanatiske? Noe man best ser i deres fakta-resistens. De bare bestemmer seg for en sannhet, men som er løgn - og da er det komplett umulig å trenge gjennom med fakta. De vil ikke engang forstå at det er forskjell på faktum og en mening. Selv de politiske lederne våre er smittet. Det ser man best i klimasaken der det til og med er komplett umulig å nå gjennom med naturvitenskapelig fakta. For eksempel at vinden ikke blåser hele tiden, og derfor kan ikke en gang hundretusen vindturbiner fungere som stabil strømforsyning, selv ikke her i Ofoten, hvor kraftmafiaen planlegger hundrevis av slike ufyselige anlegg...

Ja, jeg frykter for disse unge, for barna som vokser opp, for denne fanatiske marxismen kombinert med islams inntog i kongeriket. Et inntog som synes å være oppskriften på en katastrofe av dimmensjoner som den vestlige verden aldri før har sett.

Mange husker vel hva den gamle avdøde veteranen i Ap kalte meg for, ja mørkemann eller "profeten fra Ankenes"? Men noen må alltid være profet, selv om ingen blir profet på sitt eget hjemsted. Men så mye kan jeg si; at jeg tror katastrofen er på vei, ja, men den kan stoppes! Eneste problemet er at det er feil folk ved roret! Så i stedet for å gi opp og resignere, så må all energi gå inn i for å  få de RIKTIGE folk til rors! Vi må aldri gi opp, samme hvor mørkt det ser ut. Og ved høstens valg er det kun TO PARTIER som vi kan stole på. Nemlig DEMOKRATENE OG PDK! Bruk stemmeseddelen på en klok måte september!

Ja, valget er ditt!

Ankenes 7, juni 2021.

Amund Garfors
Stortingskandidat
DEMOKRATENE
Nordland.

Kommentarer