Har det klikket for Gahr Støre og Vedum?

Av Amund Garfors. 

Jeg trodde knapt mine egne ører da jeg like før helga fikk høre på nyhetene at ledelsen i Taliban, en gjeng terrorister, kriminelle og mordere var invitert til hyggelig selskap til Norge, der de skulle ha møte med våre politikere og myndigheter. Dette er jo så fullstendig vanvittig at jeg trodde at det måtte trolig ha klikket for en eller annen i Utenriksdepartementet. Og i et land som setter en iraner, en shiamuslim til å være stortingspresident og samtidig inviterer hit verdens verste terrorister på hyggelig besøk, da det blir faktisk litt for mye å svelge for en som meg. En sann nasjonalist, som har prøvd å hamre inn noe vett og forstand hos disse. Men som ikke ser ut til å ha forstått det minste.

Ja man har god grunn til å undre seg over hvilke galninger som har funnet på dette skremmende og idiotiske ved å invitere Taliban til Norge? Er det regjeringen med støtte fra venstresiden eller er det Utenriksminister Anikken Huitfeldt som er den ansvarlige? Jeg trodde i min naivitet at det måtte være en eller annen diskusjon først. Nei ikke minst et eller annet flertall på Stortinget for å gjennomføre noe så hinsides og mot all sunn fornuft og normal tankegang? Kan ikke tenke meg at dette er noe som Huitfeldt sjøl har funnet på, der hun personlig henter denne banden inn med et svært privatfly til mange millioner kroner?

Nei, nå tror jeg stormannsgalskapen begynner å bli vel høy hos disse politikerne som skjemmer ut Norge for en hel verden? For jeg garanterer at ingen andre land i denne verden ville ha dummet seg slik ut som denne regjeringen nå gjør! Og der de vil ha dialog med verdens verste forbrytere og terrorister med tusener av liv på sin samvittighet. Ingen andre land ville gjøre noe så hinsides som å legge seg bort i slikt og ha forhandlinger med massemordere. Hvorfor skal Norge ha større ansvar for dette for dette møkkalandet enn det stormaktene gjør? Særlig USA som startet opp galskapen og ondskapen i denne hengemyra? Hvorfor skal dette molbolandet Norge ha noe større ansvar enn andre land som har kriget og herjet og drept der nede? Er disse broilerne, som plutselig sitter med makta i dette landet, blitt sprøyte hakke gale? Eller har stormannsgalskapen tatt dem alle som en?

Skulle gjerne vite hvilke logikk de bruker for å få det norske folk til å akseptere denne galskapen? Jeg kjenner bare hvor sinnet og frustrasjon vokser i takt med galskapen til disse som dessverre er satt, eller har satt seg sjøl til å styre landet. Her har norske soldater, sammen med hundrevis av andre unge soldater fra vestlige land gitt og ofret sine dyrebare liv i kampen mot dette satanistregimet Taliban. Og så har våre politikere ikke større respekt for deres død, som var til ingen nytte, der de kjempet for kvinners rettigheter, kjempet for at jenter skulle få gå på skole, kjempet mot kjønnslemlestelser, syrebrenning og halshugging fra denne onde mafia som kalles Taliban, der disse forbryterne kommer på besøk og vartes opp som kongelige i hovedstadens beste hotell. Mens all vår innsats der i Afghanistan, var totalt fåfengt og med bortkastede liv og over 20 milliarder kroner sløst bort til ingen nytte. 

Ja tenk det, nå blir denne gjengen som er de ansvarlige for all ondskap, krig, lemlestelser, massedrap og en krig som varte i 20 år, invitert inn til koseprat med våre totalt forvirrede myndigheter og politikere som har gått fullstendig fra vettet. Å invitere inn Taliban er som om Anders Behring Breivik skulle inviteres til kongens bord for å få godtgjørelse for sitt arbeid med ungdommer på en hyggelig sommerleir. Denne regjeringen er så fullstendig på kollisjonskurs med folket, og samtidig blottet for alt av moralsk kompass, at det ikke er det minste håp om at disse kan bli sittende lenger enn til påske. Jeg trodde jeg hadde opplevd og hørt mye om galskapen innenfor Ap, men dette er så ille at man blir både stum og matt. 

Man undrer seg over hva de tenker med? Mitt beste råd til Gahr Støre og Vedum: GÅ AV ØYEBLIKKELIG!

Ankenes, 25.januar 2021

Amund Garfors
DEMOKRATENE
Nordland

Kommentarer