Et snart 20 år gammelt brev..

Fra Dan Odfjell. 

Jeg gjentar med tillatelse fra skribenten, en sjømann, hva han skrev til UD 7/3/04. Og foreslår litt refleksjon over innholdet, samt om tiden som går:

«Norvald Aasen, 6983 Kvammen. Dato: 7/3 2004.

Til statssekretær Vidar  Helgesen.
Utenriksdepartementet.

Kjære Vidar Helgesen. 

Takk for kort og påskehelsing av 4/3 2004.

Julekortet frå meg skuldast at det var nett det eg hadde for hand då eg høyrde på Christian Borch (NRK). Men du får sjå det i den samanhengen at det vert sagt at Jula varer heilt til Påske. 

Ellers vil eg takke deg for at du tok deg tid til å sende meg eit sakleg svar. Men vi er nok litt usamde. Det er no meir enn 40 år sidan eg for fyrste gong reiste under fjerne himmelstrok.

Eg vil kort nevne at oljeinstallasjonane i Nordsjøen nok hadde vore langt sikrare, kanskje heilt sikre, om ikkje politikarane hadde drege vesle Norge inn i storkonflikter rundt i verda. Det er ”våre” eigne politikarar som har sett Norge på terrorkartet. Dessutan: Kan vi snakke om at vårt land deltek i kampen mot terror så lenge Norge tek vare på, og gjev fristad, til internasjonale terroristar? Den fyrste var Souhaila Andrawes!  

Når det gjeld Afghanistan så kan Vesten halde på der i hundre år, om dei orkar. Norge er ute derifrå lenge før på grunn av at vårt land før den tid vil vere ein økonomisk og sosial ruinhaug om ikkje innvandringa frå muslimske land og andre land i den tredje verda vert stogga. Afghanistan  og Irak vil verte same blautmyra for Vesten som Afghanistan vart for Sovjet og Vietnam vart for USA.

Herointrafikken frå Afghanistan kan kun stoggast ved at innvandringa vert stogga. Å tru at afghanarane vil slutte å produsere narkotika viser kor blåøygde politikarane i Vesten er. Asylinstituttet er ei katastrofe for heile den vestlege verda. Dette galskapens instrument for folkeflytting og framand maktovertaking må vekk!

Det er det reine sjølvmord at asylinnvandringa får halde fram, og deretter at dei får statsborgarskap like enkelt og lett som å gje bort ein pose godterier. Dermed vil dei framande og slektene deira for all framtid verte lenka til våre etter kvart skrantande trygde- og støtteordningar. Det er for pengane si skuld dei er komne!
Grunnlova sin § 1 er galant sett ut av kraft av dei styrande, eller vanstyrande.

Og det finns ingen truverdig og fri klageinnstans til å påtale brotsverket. Alt innan statsmakta set som ugler på same greina og blunkar til kvarandre.

Stakkars Norge, og stakkars framtidas norske generasjonar!

Vanlig helsing, Norvald Aasen.»

Og jeg tilføyer, Norvald Aasen skriver fortsatt flittig på Spikers Corner, men har som meg problemer med å komme på trykk i riksmediene, de effektivt sensurerer oss, over og ut. Hva slags samfunn er dette som forhindrer sanne sunne krefters meninger? Og verst, det av Staten, vår alles stat, som forskjellsbehandler, bevisst finansierer og ensretter oss, og fordummer sine borgere til manglende samtidskunnskap. Er det dette som kalles et folke demokrati? Gamle Pravda var samme sort. Og vi som trodde det var et uhyggelig og forlengs oppgitt historisk kapitel..

Dan Odfjell, Samfunnsdebattant 

Kommentarer