Homoflagging på Narvik havn

Homoflagget som hilser passasjerene velkommen.
Hvor er vårt vakre norske flagg? Foto: Amund Garfors.
Av Amund Garfors. 

Sist søndag, på 1.pinsedag, en kristen høytidsdag, og hvor denne dagen også er en offentlig flaggdag, der klarer Narvik havnevesen å fullstendig å gjøre seg bort! Ja både for meg og flere andre. Byen hadde også besøk av det kjempestore tyske cruiseskipet "MEIN SCHIFF 4" med omtrent 2000 passasjerer. Men det eneste flagget de fikk se under sitt opphold i Narvik, det var dette ufyselige homoflagget eller regnbueflagget som det visstnok offisielt skal kalles for...

Ja, her var det opptil tre flaggstenger, der to var tomme og der det norske flagget ikke var å se verken på kaia eller på taket av havnebygget. Der Narvik havn og havnevesenet heller flagget med sitt eget logoflagg. Ja, jeg ble svært alterert, skuffet, forbannet og såret langt inn i hjertet. Ja jeg ble rasende av å se dette forferdelig homoflagget og ikke ETT norsk flagg! Dette ufyselige flagget som vaiet der i vinden, det fikk jeg bare lyst til rive ned og kaste på havet. Mens det norske flagget, som jeg som sjømann ble så inderlig glad  i, det glimret med sitt fravær. Der noen, enten i kommunen eller i havnevesenet, hadde bestemt dette? Ja, at vårt eget nasjonale flagg ikke skulle vises fram til alle disse turistene. Der de heller skulle få passere dette skammelige homoflagget,  enn å få se Norges vakre nasjonale symbol, med det kristne korset.

Heldigvis var det noen vaktfolk der som jeg fikk kontakt med. De satt der på kaia i ei lita vaktbu for å kontrollere at ingen uvedkommende tok seg ombord på skipet. Fikk kontakt med en av disse hyggelige karene, og han kunne bare beklage, for de hadde ikke noe med flaggingen i havna å gjøre. Men han kunne fortelle meg at sjefspurseren ombord på "MEIN SCHIFF 4" -  han hadde tatt seg en liten tur på land, og oppsøkt disse vaktfolkene. Der han gjerne ville vite hva slags merkelig flagg som var heist opp i en av flaggstengene? Denne tyske offiseren var riktig opprørt over at vårt norske flagg ikke var til å se. Og han var tydelig skuffet og like sjokkert på samme måte som jeg var... 

Og mens jeg sto og snakket med en av disse vaktfolkene, så kommer sannelig havnevesenets egen bil kjørende, der en kvinnelig ansatt satt bak rattet. Jeg fikk fort kontakt med henne, og jeg var fortsatt både sint og opprørt, og ba henne vennligst fjerne dette motbydelige homoflagget på en 1.pinsedag! Og få opp det norske flagget! Men hun viste ingen tegn til reaksjon og var stum som en østers. Så her forsto jeg fort at jeg snakket til døve ører og ei som syntes dette homoflagget passet godt inn på denne dag...

Dessverre råtner Norge nå på rot! Hvordan kunne denne forsøplingen skje i mitt kjære fedreland? Og dette temaet som jeg her tar opp, det er noe som de fleste for sitt bare liv vil unngå å få sitt gode navn og rykte innblandet i. Noe jeg aldri har forstått. Ikke engang etter at denne nye Forsvarssjefen Eirik Kristoffersen fra Bjerkvik dreit seg fullstendig ut, oppe på en tanks under homodagen i Oslo i fjor. Ja der han sto omkranset av disse forferdelige flaggene, og der heller ikke ETT norsk flagg var å se!! Fullstendig på trynet av denne fyren som skal lede vårt land under krig!

Ja, dersom man bare skal la seg "drukne i kloakken" uten å ta til motmæle når man samtidig vet at i snittet av en tilfeldig valgt befolkningsgruppe hvor som helst på kloden, til en hver tid, så vil 98% av disse menneskene gi uttrykk for negative holdninger til mannlig homofil praksis. Og når man vet dette, og likevel velger og gi uttrykk for det motsatte, altså en positiv innstilling til denne absolutt avskyelige og skammelige perversiteten,... ja da vil historiens dom bli hard! Bare vent og se, for nå står ondskapen i kø...

Som de fleste sikkert for lengst har erfart, så har denne såkalte regnbuebevegelsen ført mange ut i villfarelse om hva dette "monsteret" som rir folk, ikke bare i den vestlige verden, som en mare, men også i øst, der president Putin gjør kort prosess mot dritten, og ære være ham for det!

Til slutt vil jeg bare si at fortsatt har jeg troen på at den jevne nordmann vil sjokkert betakke seg så det holder i massevis, når først de praktiske detaljene om livsførselen til disse forkvakla individene blir kjent. Om den, mot formodning, noen gang skulle bli almen lesestoff, ja så sier jeg bare AKK og VEL og FY og FLATE!

Samtidig som sender en hilsen og bønn til Narviks havnesjef, om at han ALDRI igjen lar dette ufyselige flagget bli heist til topps under cruiseskipenes besøk i Narvik!

Men at det NORSKE FLAGGET skal vaie både på kaia og på taket av det store flotte havnbygget!

Ankenes, 7.juni 2022.

Amund Garfors

Demokratene
Nordland

Kommentarer