Styrking av forsvaret

Av Amund Garfors. 
Foto: Terje Pedersen / NTB.

Forsvarssjef Eirik Kristoffersen mener vi må lytte til klimaekstremisten Greta Thunberg

Man finner snart ikke ord som dekker galskapen. Denne forsvarssjefen skal dere få på billigsalg. Lurer virkelig på hvor landet ender til slutt med slike fjols som denne woke-frelste oppkomlingen som var i Afghanistan og lekte krig? Når han er blitt så woke at han lytter til Greta Thunberg, ei forvirra jente som får lov å stå i FN og lire av seg svada, hilse på paven, konger og presidenter, ja da må vi innrømme at vi er kommet til veis ende.

Og denne venstrevridde og politisk korrekte forsvarssjefen som kommer fra den samme kommune som meg, en svekling uten ryggrad som står oppe på en tanks og vifter med homoflagg, der ikke et eneste norsk flagg var å se, han er bare en dåre og en klovn som jeg skammer meg av, ja skammer meg av å være fra den samme landsdelen som ham. En idiot som kommer med en lite fungerende tankegang som holder på å ta over hele dette feminiserte landet, og hvor menn med ryggrad og baller er fjernet fra alle viktige stillinger.

Denne såkalte forsvarssjefen som lytter til en jentunge uten vett og forstand, han kan jo starte med å følge hennes oppskrift, og da forventer jeg at han kutter ut alle hydrokarboner innen 2 år. Greta vil ha tanks som går på solceller. Fregatter som drives av vindmøller eller seil. Elektriske jagerfly og helikopter. Og dersom han ikke snart setter i gang en slik prosess, så bør han bare klappe igjen den brødsaksa si. For nå begynner det meste å bli både komiske og skremmende i dette landet.

Kommentarer