Transgender NAVY SEAL angrer og advarer: "Ødela livet mitt"

Beck in September 2011.
Av P54. 

Pensjonert Navy SEAL som ble berømt etter å ha kommet ut som trans kunngjør detransition: "Ødela livet mitt".

En pensjonert Navy SEAL som ble berømt for nesten 10 år siden etter å ha kommet ut som transperson, kunngjorde at han er i ferd med å endre overgangen og ba amerikanere "våkne opp" om hvordan transkjønnede helsetjenester skader barn.

"Alt du ser på CNN med ansiktet mitt, ikke engang tro et ord av det," sa Chris Beck, tidligere kjent som Kristin Beck, til den konservative influenceren Robby Starbuck i et intervju publisert tidligere denne måneden. "Alt som skjedde med meg de siste 10 årene ødela livet mitt. Jeg ødela livet mitt. Jeg er ikke et offer. Jeg gjorde dette mot meg selv, men jeg fikk hjelp."

"Jeg tar fullt ansvar," fortsatte han. "Jeg gikk på CNN og alt annet, og det er derfor jeg er her akkurat nå. Jeg prøver å rette opp det."

Beck ble kjent i 2013 da han snakket med CNNs Anderson Cooper om overgangen til en kvinne.

"Jeg ble brukt ... jeg var veldig naiv, jeg var på en veldig dårlig måte og ble utnyttet. Jeg ble propagandert. Jeg ble dårlig brukt av mange mennesker som hadde kunnskap langt utover meg. De visste hva de gjorde. Det gjorde ikke jeg," sa han under intervjuet.

Beck tjenestegjorde i marinen i 20 år, inkludert på SEAL Team Six. Han ble utplassert 13 ganger og mottok mer enn 50 medaljer og bånd for sin tjeneste.

Beck sa at han snakker ut om transgenderisme for å beskytte barn i det nåværende politiske klimaet, at det er kjønnsklinikker «over hele Amerika».

"Det er tusenvis av kjønnsklinikker som blir satt opp over hele Amerika," sa han. «Så snart [barn] går inn og sier: «Jeg er en tomboy» eller «Dette får meg til å føle meg komfortabel», og så sier en psykolog: «Å, du er transkjønnet». Og så neste dag, er du på hormoner - de samme hormonene de bruker til medisinsk kastrering for pedofile. Nå gir de dette til friske 13-åringer."

"Ser dette riktig ut?" spurte han. "Dette er grunnen til at jeg prøver å fortelle Amerika å våkne opp."

Beck sa at da han begynte i overgangen, tok det bare et timelangt møte hos Veterans Affairs for å bli tilbudt hormoner.

"Jeg gikk inn på et psykologkontor, [og] på en dag har jeg et brev i hånden som sier at jeg var transkjønnet. Jeg var autorisert for hormoner. Jeg var autorisert for alle disse andre tingene," sa Beck.

"Jeg hadde så mye som gikk galt i systemet mitt da jeg begynte å ta dem," la han til. "Noe av det ble betalt av VA, og jeg beklager overfor det amerikanske folket at jeg gjorde det."

Beck sa at han har vært borte fra hormonene i omtrent syv år nå.

"Dette er en milliardindustri mellom psykologer, mellom operasjoner, mellom hormoner, mellom kjemikalier, mellom oppfølgingsbehandlinger," fortsatte han. "Det er tusenvis av kjønnsklinikker som dukker opp over hele landet vårt. Og hver av disse kjønnsklinikkene kommer til å trekke inn sannsynligvis over 50 millioner dollar."

Her er andre som angrer og advarer:

Angrende trans tenåring ønsker å holde "kjønnsbekreftende" kirurger ansvarlige: "Det som skjedde med meg er forferdelig"

Kvinne som angret transovergang "hjerteknust" etter irreversibel operasjon: "Jeg ble manipulert"

Barnebok oppmuntrer jenter til bytte av kjønn, eksperter advarer:

"American Girl promoterer aktivt ideen til barn om at pubertetsblokkere, krysskjønnshormoner og irreversible operasjoner er løsningen på alle kroppsbildeproblemer de møter," sa Bolar til Fox News Digital. "For de som ikke forstår hvor skadelige disse såkalte "behandlingene" er, lytt til de mange historiene fra detransitionerere som dokumenterer de livslange komplikasjonene de nå står overfor."

"Det er en skam at et klassisk amerikansk selskap ville forråde foreldre med denne meldingen," la hun til.

Kommentarer