Folk som hater oss

Av Dan Odfjell. 

Slike som hater oss og som hater våre lover, vårt demokrati og vår religion, og som ikke respekterer våre kvinner og unge jenter - slike er det som ønskes velkommen her av våre venstrevridde politikere. Hva er det de prøver på, med statsministeren i spissen, å lure oss med sin falske godhet eller hva? Noe skurrer noe helt forferdelig her, alt mens Europa økende frykter en terrorbølge, og ikke minst etter Hamas bestialske angrep på Israel, hvorved vi trues med et utvidet globalt Jihad? For trusselen er ikke begrenset til Gaza-stripen, den er global. For «noen» vil demonstrativt ha makt over alle oss andre, fordi Muhammed´s krigerske ønske er at hele verden skal tilbe ham og Koranen. Er ikke dette nær det samme som å invitere til galskap og til den 3dje verdenskrigen? I så fall ligger Europa svært dårlig an, dekadent og forsvarsløst med femtekolonner overalt.

 

Jeg tenker på Norge og vår bedrøvelige stilling, som så godt beskrevet av Steiro Sr. forleden 18/10/23 på docment.no med tittelen «De må helt ut, og aldri komme tilbake», til tross for all vår oljerikdom, eller kanskje nettopp derfor har politikere langt på vei ødelagt vårt land i sitt ubegripelig overmot, gjennom sin løgn og sine bløff-regimer. I morges på Doc Radio hørte jeg på en samtale mellom Hans Rustad og Alf R. Jacobsen med Midt-Østen-krigen som sitt utgangspunkt, og jeg fant meg helt enig i deres refleksjoner. Det gjorde meg imidlertid ekstra bekymret over den vestlige verdens nåværende mareritt; Vesten har latt en skjev utvikling løpe for lenge og langt, det pga svake feige og ettergivende politikere. De vet det, men tør eller kan ikke innrømme det, hvorav det viktigst følger, at dialog med Islam er totalt nytteløst.

 

Utviklingen går dessverre mot en nødvendig konfrontasjon med Islam, enten det eller å la oss underlegges Mohammed´s rike  og derved si farvel til vår levemåte, frihet og alt det vi har lært og har kjært. For disse «to forskjellige verdener» vil aldri kunne blandes, olje som vann. Og slik har det lenge vært, at venstresiden i sitt overmot og streben etter egen makt, har forfektet på en og samme tid, både den islamske og den sosialistiske offerrollen, og trodd at de kunne ri to totalitære ideologier samtidig. Nei, islamistene er smartere og ideologisk sterkere enn sosialistene. Kall dem gjerne mer fanatiske og med sin tro i bunn, og derfor vil de overta samfunnsmakten til slutt, det er bare et spørsmål om tid. Sverige synes «dødsdømt» som et vestlig, godt, vennlig og kristent land pga deres egen og misforståtte, nær prinsipielle velvillighet og forståelse, det ble deres triste bane. For politisk egoistisk falsk godhet faller på sin dumhet. 

 

Ikke tro at jeg tror jeg er noen filosof, henvend dere da heller i Norge til professor Terje Tvedt; ikke at jeg kjenner ham, jeg har bare lest hans bøker. Nå tror ikke jeg at det er nødvendig å være hverken filosof eller spesielt intelligent for å kunne se at Vesten er på ville veier, preget av overmot og hybris, en livsfarlig blanding av hummer og kanari. Hvorfor folk flest ikke ser hva som skjer, kan vi takke maktopptatte folk som vår statsminister for. Han strunter i alle bortsett fra seg selv, min påstand. Han er hverken for Kristendom eller Islam. Han sloss kun for seg selv og i navnet til sosialismen, et rent karrierevalg mer enn noe annet, tror jeg. Og han innehar sin posisjon og ytringsfrihet til bokstavelig talt å slakte meg. Men han ønskes velkommen, jeg har nok selvtillit til å tåle det. Jeg klandrer ham aller mest for å stå bak riksmediene, med NRK i spissen, men uten dem er han faktisk ingenting og ferdig, igjen min påstand.

 

Det ovenstående var skrevet før meldingen kom at Schengen-avtalen plutselig er blitt skrapet; på høy tid når vi opplever hva et manglende lim betyr mellom land og mennesker som ikke beskytter seg mot inkompatible individer fra land som langt fra deler de samme verdier som oss, altså Midtøsten-kultur med klanmentalitet og/eller æreskultur. Hvert land må ta vare på seg selv og EU, tror jeg, rakner nå, pga sin lenge tillatte liberalistisk innvandring og politiske galskap satt i udemokratisk system. Som adoptert, eller skal vi heller si, som omfavnet av de siste to norske regjeringene med hhv globalistene Jonas Gahr Støre og Erna Solberg i spissen. Deres norske historiske ettermæle vil bli som Norge forrædere. Jeg er dessuten blitt anti-Nato og mot det korrupte Biden-regimet og mener også at vi som land har oppført oss dumt overfor vår store nabo Russland, ved blant annet ikke å respektere deres naturlig sikkerhetsinteresser. Jeg holder faktisk med den amerikanske statsviteren John Mearsheimer som sier Vladimir Putin har rett mht sin forståelse mht Ukraina-krigens utspring, og jeg mener Jens Stoltenberg en absolutt noksagt som snakker mot bedre vitende, en løgnaktig og betalt leiesoldat, en vinglende og heller kynisk ansvarsløs figur. Dette gjør meg neppe populær i Norge, det er heller ikke hva jeg søker. Kun at mitt ettermæle vil si at jeg ikke var en medløper i nåtidens galskap.

 

Dan Odfjell, Samfunnsdebattant



Kommentarer