"Bedre å dø i ære"

Fra P54

Amerika er under angrep - En dypt emosjonell tale fra "Americas Mom" Sheronna Bishop

Sheronna Bishop (America's Mom) taler på konferansen Make Europe Great Again i Folkepalasset i Romania 29. april 2024.


"Det er bedre å dø i kamp i full ære enn igjen å bli slaver på vår gamle jord".

Amerika er under angrep. Det er ingen tvil om at vi er aktivt under radikalt tyranni under dette regimet akkurat nå. Lovene som blir endret for å imøtekomme kommunismen og legalisere grooming av barn i Amerika, foreldre blir fremmedgjort mens staten går inn for å ta over og konvertere barna våre til kommunismens løgn og indoktrinere dem til transideologi. De begynte med seksualundervisning, og jeg tror jeg har hørt mange rykter om at slike ting skjer her i Romania. Det har utviklet seg fra mental helsehjelp til bokstavelig talt lemlestelse av barn uten foreldrenes viten eller samtykke. Disse tingene skjer i USA akkurat nå.

Siden 7. januar 2020 har USAs "Corporation" åpent erklært krig mot det amerikanske folket. Alle vet om 6. januar da en million eller flere patrioter hadde kommet sammen for å støtte vår virkelige president, Donald J. Trump.

Denne begivenheten ble infiltrert av FBI- og CIA-agenter for å lure og skape kaos, men mange vet ikke hva som skjedde den 7. januar. Allerede dagen etter ble hundretusener av kontoer på sosiale medier umiddelbart kansellert. Konservative republikanske stemmer ble stengt ned over hele USA fordi man ikke kunne våge å si noe om Biden-regimet og deres illegitime seier i valget i 2020. Gjennom flere søksmål har vi nå oppdaget hvor aktivt aggressive myndighetene våre har vært mot oss, mot vanlige folk og de som hadde noen form for stemme i landet vårt. Folk har vanskelig for å tro at dette er faktisk, men det er det. Det skjer. Det er sant, og hver dag ser dere hvordan Donald Trump blir brukt som våpen, og det er første gang en president har blitt angrepet på denne måten, ved å bruke alle fasetter de har i rettssystemet for å felle ham. Men problemet er, som du vet, at de ikke bare er ute etter ham.

De er ute etter den vanlige mannen i gata som våger å stå opp mot en regjering og mener at de har en plass ved bordet. Grunnleggerne våre skapte en grunnlov, men de la til noe som kalles Bill of Rights. Dette er iboende rettigheter. De er gitt av Gud. De er ikke påbudt. De er gitt av Gud. De er iboende. Vi vet at vi har rett til å si hva vi vil, til å tilbe som vi vil, og til å uttrykke våre klager til våre myndigheter. Jeg kan fortelle dere at til og med det første tillegget til Bill of Rights, og faktisk alle ti tillegg, har blitt fullstendig korrumpert i løpet av de siste tre og et halvt årene.

Den 16. november 2021 lagde jeg frokost til guttene mine, som jeg underviste hjemme på den tiden. Vi hadde tatt barna våre ut av disse sviktende offentlige skolesystemene da vi hørte banking på døren vår.

Jeg var en helt vanlig forelder. Mannen min jobbet i kriminalomsorgen, og jeg var aktivt involvert i politikk. Vi hadde mobilisert skolestyrene våre. Dette ble nevnt i den utrolige introduksjonen. Takk skal dere ha. Vi gjorde alt det innbyggerne må gjøre for å sikre sine egne lokalsamfunn. Det er bare en del av livene våre, ikke sant? Det er ikke noe spesielt. Det er ikke politikk. Det er det du skal gjøre som borger av landet ditt og oss som amerikanske borgere. Jeg begynte å høre bankingen på ytterdøra mi. Det ble høyere, guttene mine ble redde, og jeg hørte dem rope "åpne opp". "Det er FBI, og vi har en ransakingsordre." Mannen min kom ovenpå. Barna mine ble raskt og stille plassert på rommene sine, og jeg husker bare at jeg sto der og var helt sjokkert. For slike ting skjer i andre land, land som ikke har en Bill of Rights, land som ikke har en sheriff, land som ikke har doktrinen om at man er uskyldig inntil det motsatte er bevist, men alt er i endring i USA.

De brøt opp døra mi med en rambukk. Den var ulåst. De tok meg, satte håndjern på meg og mannen min foran huset vårt, og så viste de oss frem for alle. Vi hadde ikke begått noen forbrytelse. Det var tre år siden. Ingenting har blitt gjort siden.

Myndighetene i USA bruker aktivt terror og lovbrudd for å bringe så mange som mulig til taushet.

Hvordan kan dette gjøre Europa stort igjen? Jeg vil at dere skal vite hva vi gjorde. Vi doblet og tredoblet innsatsen. Vi benyttet enhver anledning til å skrike fra hustakene hva som hadde skjedd med familien vår, hvordan myndighetene brukte sin ulovlige myndighet mot oss for å bringe oss til taushet og hindre oss i å gjøre to ting. Det ene er å avholde lovlige og legitime valg. Jeg vet at dere alle kan forstå det. Og det andre er å beskytte barna våre.

Vi kan aldri være stille. Vi kan aldri være stille. Jeg lærte så mye av å se på deres fremtidige (rumenske) president George Simeon og lese hans beretning om hvordan han 12 ganger har blitt arrestert for å ha kjempet for frihet. Vi kan ikke tillate at frykten for vårt rykte, for å holde fast på de tingene vi tror vi har, vår utdannelse, våre titler, vår status, vår posisjon i samfunnet, hindrer oss i å gjøre det replikken din nettopp sa: "Det er bedre å dø i kamp, i full ære, enn igjen å være slaver på vår gamle jord". Det ville vi kalle å leve på knærne i Amerika, og det vil vi bare ikke gjøre. Vi vil ikke gjøre det. Man må ha overbevisningens styrke. Du må ha samvittighetens mot, når alle andre rundt deg forteller deg at det du gjør, er tåpelig. At det aldri vil fungere, og at det ikke har flertall i folket.

Du må stå fast. I løpet av de siste årene, mens jeg har jobbet med den store Mike Lindell og sett folk som president Trump, Peter Navarro, Roger Stone og alle disse utrolige menneskene som har vist oss hvordan det ser ut å stå imot tyranni, har det som har vært enda mer imponerende, vært de vanlige hverdagsmødrene og -fedrene som ikke vil underkaste barna sine til luciferianerne. Som jeg hørte det ordet bli sagt her i dag. Jeg tror at dette ikke bare er en kommunistisk agenda, men en satanisk agenda. Hvis våre barn ikke blir oppdratt til å gjenkjenne Gud, hvis de ikke tror på det som er normalt og naturlig og nøytralt, da har vi ingenting å skryte av, ikke vårt rykte, ikke våre grader, ikke vår tittel, og ikke vår rikdom. For våre barn og hundre års seier betyr at de har våre verdier, de har vår Gud, noe som betyr at de får barn og produserer mer. De burde gjøre det bedre enn oss, men dette ser ut som den første generasjonen som ikke vil klare det. De vil virkelig være mindre enn..., hvis ikke du og jeg bestemmer oss for å ta opp kampen for dem.

Vår frihet til å snakke ble tatt i Amerika. Mange lever under frykt. De lever under stress og tvang for at myndighetene skal stå ved deres dør. Hvis du angivelig er imot myndighetene, mot autoriteter eller er veteran, blir du nå satt på listen over innenlandske terrorister i USA. Samtidig står grensene våre åpne for å ta inn over 21 millioner illegale innvandrere som vi ikke har noen anelse om hvem de er, hvor de kommer fra eller hvilke motiver de har for å komme til landet vårt. Valgene våre er under angrep i USA. For å gjøre Europa stort igjen, for å gjøre ethvert land stort igjen, må vi sikre familien. Vi må gå inn for Gud. Og vi må vite at vi har reelle valg, ellers vil vi degenerere til en bananrepublikk. Hvis dere ikke vet at dere har reelle valg, hvis dere ikke kan måle kontrollkjeden for stemmesedlene som kommer inn, hvis dere ikke vet at lovlige mennesker, lovlige mennesker faktisk stemmer i valgene deres, da kan dere ikke bekrefte at landet deres vil fortsette å eksistere.

Ikke på den måten dere håper. Det er vårt ansvar. Det er opp til oss. Alle er nå ute etter at Trump skal ta tilbake embetet igjen. Men her er realiteten, Trump er ikke i embetet akkurat nå, og det er ingen garanti for at han vil komme tilbake fordi vi ikke rigger valg på vår side. John Wayne er død, og kavaleriet kommer ikke.

Du er kavaleriet. Du er den du har ventet på. Det er du som har makt til å forandre det som kommer til å skje. Hvis du ikke handler med din gudgitte autoritet og står opp, uansett hva andre sier, kan det hende at det ikke skjer. Det er det du burde gjøre. Det er det som vil skje i det øyeblikket du underkaster deg og overgir din vilje til den levende Guds kraft. Å underkaste deg hans vilje i ditt liv. Til den rollen du vil spille, ikke bare for å sikre Europa, men for å sikre denne verden fra denne felles konspirasjonen som søker å frata hver eneste en av oss våre naturlige rettigheter.

I det øyeblikket dere gjør det, vil virkelig frihet begynne.

Kommentarer