Er «redningsmannen» oppstanden? 

Av Dan Odfjell. 

Jeg snakker ikke om vår Herre, nei, jeg mener her bare rent politisk - Erik Selle - som nå representerer det helt nye partinavnet «Konservativt» - tidligere kjent som PDK. Mannen er den samme, det politiske innholdet likeså - og fremdeles med det beste partiprogrammet av noe parti i dette landet. Les det selv, altså de som ikke har gjort seg kjent med det fra før.
 
Hvordan kan jeg ta slike sterke ord i min munn? Jeg hørte talen hans på video forleden som refererte til i kommentarfeltet på Spikeren 7/11/22, og bedre tale, av Winston Churchill-kvalitet, har jeg ikke tidligere hørt fra noen norsk partileder; den satt. Og jeg tillater meg å skryte over at allerede i de to siste stortingsvalgene fikk partiet min stemme. Men de av den sosialistiske stats kjøpte riksmedier, samt alle Jonas Gahr Støre´s medløpere, de «forstummet» unisont Erik Selle etter beste evne, for dem en ubehagelig virkelighetsforstyrrer.
 
Det eneste mediet som ga Erik Selle litt taletid, var document.no, men det nettstedet leses jo knapt av venstresiden fordi også det rapporterer ubehagelige sannheter. For etter at Høyre og senest Sp har forlatt den konservative borgerlig siden, er der ikke lenger et eneste parti på Stortinget som representerer en sunn norsk bærekraftig og folkekjær politikk. Hør talen til Selle og reflekter over hans ord.. Som en skribent som fortviler over «klimakrisen» «strømkrisen» «vaksinasjons-bedraget» og hva som helst som «fabrikkeres» for å skremme oss - sier jeg med Erik Selle, sunt bondevett må fremmes.
 
For å få frem skjult norsk realitet, tillater jeg meg igjen å referere til Spikeren - nettstedet som er blitt til den reneste norske lille nye Espen Askeladden - hvor jeg 7/11/22 hadde et innlegg med tittelen «Vår statsstøttede løgnpresse etc», og hvor jeg påpekte realiteten, nemlig at «uten kontroll over riksmediene» ville Ap for lengst vært ferdig som «den store ørnen» slik de hovmodig liker partiet fremstilt. Nei, de bare later seg folkekjære, at alle skal med; en blank løgn, de kjemper ikke for folk flest, men Norge underordnet EU og andre globalistiske, korrupte og ellers «landet fornedrende» konstellasjoner. Med politikerne som soler seg i milliardene våre som de sprer rundt seg mest til egen fordel. Totalt skamløs posering og bedrag, det aller aller meste.

 
Dan Odfjell, Samfunnsdebattant

Kommentarer